Temiz Hava Hakkı Platformu (THHP), Kara Rapor 2024'ü açıkladı. 2023 yılı için PM10 ortalamalarına bakıldığında, havası temiz olarak nitelenen tek il Sinop olarak belirlendi. Koskoca ülkede bir tek Sinop mu? Büyükşehirler neyse de başka şehir nasıl çıkmamış?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Havası temiz yerler var Kayseri'de ama genel anlamda çok temiz değil gadası
Ankara kötü maalesef
Sevgili Denizlimin, ne kadar etrafı yeşilliklerle ve dağlarla kaplı olsa da, tekstil fabrikalarımız nedeniyle hava kalitemiz oldukça düştü.
Bu ülkede açıklanan hiç bir şeye güvenmiyorum ndjdj Araplara ya da o bölgede turizmi çekmek için yapılan araştırmalar.
Kim ne derse desin, havasıyla suyuyla aşığım bu şehre #iİstanbulAsk❤️
Merak etme oraya da nükleer santral kuracaklar , ☢️
Ciddimisin yoksa espirimi yaptın
@Akıncı-34 Sinop Nükleer Güç Santrali, Sinop ilinin merkeze bağlı Abalı köyünde Karadeniz kıyısında kurulması planlanan nükleer enerji santrali.[1] Türkiye'nin Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nden sonra projelendirilen ikinci nükleer santraliydi. 27 Haziran 2019'da yayınlanan mülakatta başlangıçtaki maliyet tahminlerinin ikiye katlanması üzerine durduruldu.[2] Eylül 2022'de yapılan açıklamada santral projesi konusunda Rusya ile görüşüldüğü duyuruldu.[3] Ocak 2023'te Güney Koreli KEPCO yetkilileri santral için teklif sundu.[4]
Şaka gibi resmen
@Akıncı-34 temiz bir yer kalmayıcak gibi görünüyor
Ne demişler yaparsa @kp yapar 🤣
O kadarını artık bilmem cidden artık siyasetçilerden bıktım adam gibi kimse yok hey gidi koca Muhsin Yazıcıoğlu...
Valla ne bileyim, radyasyon var diyorlar ama ormanlık alan da çok. 🤷
Bence yanlış karar Sinop havası temiz olabilir ama doğu Karadeniz bence daha iyi
Kütahya da bir ilçedeyim bu aralar, oksijen seviyesi 20.9 olması gerekirken 22.5 :) güzel uyunuyor
Ne güzel işte dur benim memleket nerde bakım
Bulunduğum mekanın hava kalitesi çok iyi elhamdülillah
Yaşadığım yerin havası lanet ama ben dağ eteğinde oturuyorum Allahtan
Yaşadığım yerde kaz dağlarından gelen hava akımı sayesinde temiz bir hava vardır
Köyden İstanbul'a gelince hava kalitesi düşüyor. Aldığımız nefes nefes değil
Yaşadığım şehir zaman zaman dünya çapında en kirli şehir seçiliyor, şu an ilk 10da.
Hayatımın ilerleyen dönemlerinde yaşamak istediğim şehir, şu an İstanbuldayım.
Sinop çok güzel memleket ve ilerde çok değerlenecek
Yalan bizim burada fabrikada yok nüfusta yok neye göre ölçüldü bu hava en temiz hava bizim burası kuru nem yok fabrika yok nüfusta yok araç ta
Sigara içeni yok orada çoğu kişi içki içiyor
İstanbul'da egzoz kokusundan başka bişey yok😷
Havası temiz... Ama iş imkanları yok denecek kadar az @NilÜmmüGülsüm
Buram buram karbondioksit kokluyoruz İstanbul'da
Temiz. Burası. Fethiye
Soğuk esiyor ama güneş var.
Bunların doğru olduğunu düşünmüyorum
Nufus yoğunluğu da az
En kötü hava burada istatistik olarak
yasadigim sehir cok kirli
Öyledir gözünü sevdiğim
Çok kötü.
Desene. aarağı yemişiz de haberimiz yok...
Bence yanlış
doga onemli
Canım sinopum
Büyükşehirler ful kirlidir
Çok temiz değil
Canım memleketim
Demeye gerek yok
İstanbul , çok kötü
Fena değil iyi bence
Bozuk memleket
Sinop en sevdiğimmmm
Temiz
Kirli burasi
Mersin çok nemli 🫤
Berbat.
Sanayi yok ondan
Kirli
Gri şehir
Ortaya karışık
Sacma
Kötü