Merhaba bugunlerde işe hiç gidesim yok çünkü geç uydum bir gzellik merkezinde cilt bakımı yapıyorum buraya yeni girdim daha öncede?

Öncede burada 2 gün gelmemzlik yaptim ama maaşımdan kesildi dünde çok geö uyudum canım gibi şuanda da inanılmaz uykum var dün gece 4 te uyudum hiç uyumamış gibiyim. bugun işe gitmek istemiyorum kesinlikle bana inandırıcı bahaneler söler misiniz lütfennn?

Merhaba bugunlerde işe hiç gidesim yok çünkü geç uydum bir gzellik merkezinde cilt bakımı yapıyorum buraya yeni girdim daha öncede?
Cevapla