Son 3 yıldır Memlekete gittiğimde farkında vardığım olay, eskiden ne güzel yüzünüz gülüyordu sempati felandiniz, şimdi ise öfkeli sinirli ve nefret dolu. Özellikle bize. Sebebi neydir?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
normal değil,
Standart hatta vasat bir insan olmayı başardığın durumda dünyanın %95 inden iyi şartlarda yaşarken buraya gelip hayat zor edebiyatı yapmaları
Memleketeki durum ama Avrupa da da var Şu an , sizde pahalanıyorsa bizde de aynı şekilde, sıkıntı olan şey birim, 50 TL yi 50 Euro gibi görmeniz miktar olarak, bizde 50 Euro güzel para alışveriş için TR de 50 TL ye bi redbull alirsin.
Sizde bir şey artıyorsa şu şekilde artıyor 5 se fiyatı gelecek sene genelde 5,5 oluyor ya da 6 oluyor maksimum bizde 5 olan şey gelecek sene 8-9 oluyor ve maaş artışları bunu karşılamıyor her sene daha da yoksullaşıyor insanlar
Almanya yi biliyorum da Ukraynalıların cebini doldurmak için pahalı yapıyor da, Türkiye de ne için pahalılık var onu anlam veremedim, nereye gidiyor bu bütün vergiler, geçiş ücretlileri felan
Siyasetçilere onların yakınlarına onlara yakın mafyalara tarikatlara onlara yakın şirketlere arabalarına gösterişli makamlarına g*tünde don yokken yapılan uzay harcamalarına
😂😂😂
Gurbetçisin sanırım. Öfke size değil ülkenin durumuna. Enflasyona parasızlığa trafiğe yoğun iş temposuna mültecilere.
gurbetçiler de laf yiyor ama
Onunda sebebi var. Ülke 3-4 yıldır kötü bir süreçten geçiyor ama gurbetçiler için durum aynı değil. Dolar euro arttıkca sizin için ülkede gezmek dolaşmak alışveriş yapmak daha kolay hale geliyor. Hal böyleyken sadece gezip dolaşıp gitseniz amenna ama sokak röportajlarında konuşan gurbetçilerin nerdeyse hepsi ülkenin halinden memnun olduklarını söylüyorlar. Buda burada haşanları gıcık ediyor
Yani bunu diyenler de çoğunluk ak partili gurbetçiler, a haber izleyen kitle, ama birsey de anlamıyorum yani Euro 1 veya 2 ken de geliyorduk Türkiye ye, bide sizin dükkanlarından alışveriş yapiyoruz aslında, Avrupa nin size karşı vize yapmamın nedeni istemiyorlar bizi, suriyelisi Ukraynalisi geldi ama Türkleri istemez bunlar.
Abicim sizin dükkanlar derken hiç biri bizim değil yani benim değil veya gurbetcilere kızanların değil. Esnaf tabiki gurbetciyi sever onda sorun yok. Olay senin de söylediğin gibi gurbetcisin dışardasın içerdeki zorluğu bilmiyorsun ama hala o partiye oy veriyorsun içerde acısını halk yaşıyor. Buda gepkiye yol acıyor. Bana kalırsa ben kendini bilen gurbetciye kızmam ülke ucuzsa batıyorsa bunda gurbetcinin sucu yokki. Yeterki çıkıpta durumunuz iyi demesinler 😊
Yani Türkiye eskisi gibi birsey kalmamış her yer Arap dolmuş, insanlar ückagitci fesatcilik peşinde, Antalya da bile Ruslar bize ahkam kesiyor babasının yeriymiş gibi davraniyorlar, bizim bu fazla merhametimiz yüzünden. Oy vermeye gelirsek, millet yavaş yavaş akıllanmaya başlıyor, gurbetçilerin oyu ile değil, Türkiye nin oyu daha önemli, halen adam yüzde 50 alıyorsa millet akıllanmamış demektir
Ülkeyi araba sattılar afganı suruyeliyi doldurdular sahilleri ruslara peşkeş çektiler bizde haftanın 6 günü çalışıp bir pazar çıkıp dışarda oturabilirsek kendimizi mutlu hissediyoruz. İnşallah bu gidişatı düzeltecek biri çıkar.
Insallah
Siz kim
Avrupa da yaşayan Türkler
Nasıl yüzü gülsün milletin ekonomik sorunlar trafik kuralsizlik ülkedeki eğitimsiz insanların başta olması vs vs ağzı olan konuşuyor Türkiye'de basibosluk hukuksuzluk var birisi birisine durup dururken saldırabilir ve hiç bir ceza da almaz böyle yerde insanlar nasıl mutlu olsun kimsenin kimseye güveni kalmadı
Trafik konusu ama vatandaş ta suç uygulamayan vatandaş. Özellikle İstanbul, yollar ve sapaklar yanlış yapiliyor, yaya geçitine saygı yok, şu kuriyeciler felan sağdan sollamasi, Avrupa da olsaydınız yüzde 70i ehliyetsin kalırdı
İşte burada hukuk devreye giriyor baştaki adamlarda iş yok ki? Eğitimsiz insanlar bir yerlere geldi torpille sunla bunla cok kuralsizlik basibosluluk var yönetimsel sikintilar var sistem sıkıntı yönetim sıkıntı en basiti kolon kesen mağaza görevlileri ceza almadı onların kestiği kolon yüzünden bilmem kaç kişi öldü depremde? Bu bir örnek ülke hukuk devleti olmaktan çıktı çok haksızlık dönüyor her yerde insanlar çok başıboş herkes istediğini yapmaya çalışıyor gücü yeten yetene
Burada da öyle bir sistem olsa olmaz işte o dediğin olay yok işte yönetilemiyoruz maalesef her alabnda kotuyuz eğitim ekonomi hukuk
Vallah Türkiye nin Avrupa gibi bir ülke olması için 10 fırın ekmek yemesi lazım, sağlık durumu egitim sistemi trafik, hak hukuk, bu hükümet ile zor. Eyy Avrupa diyerek oy topluyorlar yurt dışında işte
Siz istediğiniz kadar tartışın burada, Türkiye her işin döndüğü bir ülkedir. Her hangi bir ülkeyi de ülke ile kıyaslamamak lazım çünkü kültürel farklılık ve insani durumlar farklıdır. Türkiye bozuldu derseniz ben derim ki ne zaman düzeldi ki bu ülke her zaman her yer de torpil var sonuçta. Pc bilmeyeni işe mi almıyorlar benim yerime devlet memuru seçilen mi dersin bunlar sadece gördüklerimiz. Maalesef bu toplumu ve bu milleti değiştiremezsiniz. Bu devletin değil toplumun sorunudur.
Bence biraz devletin de sorunu gibi 😅kanunlar ona göre işlense yasalar insanlar devletten bir tik korksa cezası olacağını bilse bazı seylerin böyle olmaz sanki
İşte onu da yapan bizim insanımız değil mi zaten 😂😂😂
Katı kanunlar yok mesela