2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
0
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Amcası tutuklandı abisi serbestti diye hatırlıyorum, amcasının arabasında dna örnekleri çıkmış, tüm aile suça ortak bence Ali Yerlikaya aileye başsağlığı dilememiş, burdan bile anlayabiliriz
0
11 Yorumla
Soran
1 yıl
Orada olan birinden duyduğuma göre abisi maddenin etkisindeyken Narin'i defalarca bıçaklamış. Narin ölünce de amcayı aramışlar. Amca da abiye tokat atmış, kayalıklardaki kanların nedeni buydu. Narin'in öldüğünü anlayınca amca ve diğer aile üyeleri olayı örtmek için cesedi ortadan kaldırmışlar. Zaten Narin'i öldüren amca olsaydı baba onu korumazdı, zaten düşmanlar neden korusun
Narin ölünce neden amcayı arıyorlar? Ne kadar soğukkanlı bı aileymiş, çocukları bıçaklanıyor, üzülüp kahrolmuyorlar bile amcayı arıyorlar, hadi diyelim oğullarını korumak istediler, amca gelip neden tokat atıyor, çok küçük bir suç ya (!) tokatı yiyince suçunu anlamıştır (!) madem düşmanlar, amca hemen polisi arasaydı, madem abi öldürdü neden o tutuklanmadı da amca tutuklandı? Tüm aile bireylerinin hatta köylülerin tutuklanması lazım olayın üstünü kapattıkları için
Zaten çok kişi gözaltına alındı. Ama asıl öldüren kişi abisi. Aileden biri gizli tanık olmuş oradan anlaşıldı sanırım. Bunların mantığı şu, olan oldu en azından aileden başkası da yanmasın. Zaten orada kız çocuklarına pek kıymet vermezler, onlar için erkek çocukları daha kıymetlidir
Allah böylelerine kız çocuğu nasip etmesin, böyle caniliği asla anlayamiyorum ama diyelim diğerleri bu şekilde olayı örtbas etmek istedi, ama bir anne evladının böyle katledilmesine nasıl susar, göz yumar hiç mi yüreğin yok be kadın, sen o çocuğu 9 ay karnında taşıdın ne emeklerle büyüttün. En büyük zarar hep aileden geliyor, her anne anne değil her baba baba değil, böyle bir şey olsa ortalığı yıkarım deliririm Allah cezalarını versin
Enes denen çocuk zaten köyün belasıymış. Madde bağımlısı serserinin biriymiş, Narin'le de iyi geçinemiyorlar. Narin öteki abisi Baran ile iyi anlaşıyor ve en sevdiği abisi o. Zaten sanırım gizli tanık olan abi de Baran
Madem köyün belası, niye susuyorlar, suç işledi mi tutup teslim etsinler, ya da köyde hiç mi delikanlı birileri yok, 3 5 kişi tutup hallediverseydi, böyle kötülere tahammül ettikçe ses çıkarmadıkça, aman bana dokunmayan yılan bin yaşasın dedikçe daha fazlası geliyor, olan masum bir cana oldu, ona yaptıklarının bin katını kendileri yaşar umarım
Sen oranın adetlerini bilmiyorsun. Bu tür aşiretler devleti de hukuk sistemini de tanımaz. Kendi adetlerine göre ceza verirler. Yabancı biri çocuğunu mu öldürdü ya kan parası alırlar ya da o kişiyi öldürürler. Gidip karakola şikayetçi olmazlar. Aşiretlerin hepsi böyle
O kadar insan içinde hiç mi mantık sahibi biri yok, kan parası alınca acı geçiyor mu Birkaç yerde okuduğuma göre ablası da merdivenden düşerek ölmüş diyorlar, akıl alır gibi değil, kim bilir ona ne oldu, anneye de suç atmak istemiyorum kim bilir onu ne şekilde korkutuyorlar ne yapıyorlar, ama evlatları gözünün önünde birer birer ölüyor, ben aklımı koruyamazdım.
Aşiret bunlar. İnsanlar onların aleyhinde şahitlik etmeye korkarlar. Şahitlik ederlerse kim koruyacak onları, devlet mi? Devlet istediğini alınca çeker gider oradan, ondan sonra olan şahitlik edene olur. Narin'in ablası neden öldü bilmiyorum. Belki onu da madde etkisi altında abi öldürmüştür kim bilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Amcası tutuklandı abisi serbestti diye hatırlıyorum, amcasının arabasında dna örnekleri çıkmış, tüm aile suça ortak bence Ali Yerlikaya aileye başsağlığı dilememiş, burdan bile anlayabiliriz
Orada olan birinden duyduğuma göre abisi maddenin etkisindeyken Narin'i defalarca bıçaklamış. Narin ölünce de amcayı aramışlar. Amca da abiye tokat atmış, kayalıklardaki kanların nedeni buydu. Narin'in öldüğünü anlayınca amca ve diğer aile üyeleri olayı örtmek için cesedi ortadan kaldırmışlar. Zaten Narin'i öldüren amca olsaydı baba onu korumazdı, zaten düşmanlar neden korusun
Narin ölünce neden amcayı arıyorlar? Ne kadar soğukkanlı bı aileymiş, çocukları bıçaklanıyor, üzülüp kahrolmuyorlar bile amcayı arıyorlar, hadi diyelim oğullarını korumak istediler, amca gelip neden tokat atıyor, çok küçük bir suç ya (!) tokatı yiyince suçunu anlamıştır (!) madem düşmanlar, amca hemen polisi arasaydı, madem abi öldürdü neden o tutuklanmadı da amca tutuklandı? Tüm aile bireylerinin hatta köylülerin tutuklanması lazım olayın üstünü kapattıkları için
Zaten çok kişi gözaltına alındı. Ama asıl öldüren kişi abisi. Aileden biri gizli tanık olmuş oradan anlaşıldı sanırım. Bunların mantığı şu, olan oldu en azından aileden başkası da yanmasın. Zaten orada kız çocuklarına pek kıymet vermezler, onlar için erkek çocukları daha kıymetlidir
Allah böylelerine kız çocuğu nasip etmesin, böyle caniliği asla anlayamiyorum ama diyelim diğerleri bu şekilde olayı örtbas etmek istedi, ama bir anne evladının böyle katledilmesine nasıl susar, göz yumar hiç mi yüreğin yok be kadın, sen o çocuğu 9 ay karnında taşıdın ne emeklerle büyüttün. En büyük zarar hep aileden geliyor, her anne anne değil her baba baba değil, böyle bir şey olsa ortalığı yıkarım deliririm Allah cezalarını versin
İşte cinayeti işleyen amca olsaydı anne susmazdı ama oğlu olunca sustu. Bir evladı diğer evladını öldürdü
Bu vicdanla nasıl yaşayacak peki ömür boyu, vicdanı onu bir saniye bile rahat bırakmaz umarım, böylelerine annelik babalık nasip olmasın
Enes denen çocuk zaten köyün belasıymış. Madde bağımlısı serserinin biriymiş, Narin'le de iyi geçinemiyorlar. Narin öteki abisi Baran ile iyi anlaşıyor ve en sevdiği abisi o. Zaten sanırım gizli tanık olan abi de Baran
Madem köyün belası, niye susuyorlar, suç işledi mi tutup teslim etsinler, ya da köyde hiç mi delikanlı birileri yok, 3 5 kişi tutup hallediverseydi, böyle kötülere tahammül ettikçe ses çıkarmadıkça, aman bana dokunmayan yılan bin yaşasın dedikçe daha fazlası geliyor, olan masum bir cana oldu, ona yaptıklarının bin katını kendileri yaşar umarım
Sen oranın adetlerini bilmiyorsun. Bu tür aşiretler devleti de hukuk sistemini de tanımaz. Kendi adetlerine göre ceza verirler. Yabancı biri çocuğunu mu öldürdü ya kan parası alırlar ya da o kişiyi öldürürler. Gidip karakola şikayetçi olmazlar. Aşiretlerin hepsi böyle
O kadar insan içinde hiç mi mantık sahibi biri yok, kan parası alınca acı geçiyor mu Birkaç yerde okuduğuma göre ablası da merdivenden düşerek ölmüş diyorlar, akıl alır gibi değil, kim bilir ona ne oldu, anneye de suç atmak istemiyorum kim bilir onu ne şekilde korkutuyorlar ne yapıyorlar, ama evlatları gözünün önünde birer birer ölüyor, ben aklımı koruyamazdım.
Aşiret bunlar. İnsanlar onların aleyhinde şahitlik etmeye korkarlar. Şahitlik ederlerse kim koruyacak onları, devlet mi? Devlet istediğini alınca çeker gider oradan, ondan sonra olan şahitlik edene olur. Narin'in ablası neden öldü bilmiyorum. Belki onu da madde etkisi altında abi öldürmüştür kim bilir
Ne pis aileler akrabalar var. Ne istediniz küçücük çocuktan. Umarım cezasını çekerler
Amcası