Ermenistan ile israil arasında savaş olsa kimin tarafında olursunuz?

Ben namusum şerefim üstüne yemin ederim ki İsrail'in yanında olurum🤣🤣

Ermenileri hiç ama hiç sevmiyorum gene Yahudi halkının bize bir düşmanlığı yok tarih boyunda bizimle savaşmayan ırklardan biri Yahudilere zülüm etmeyen tek de biz varız bugün siyasal islam virüsü olmasaydı daha güzel olurdu ben Yahudi halkını seviyorum Azerbaycan a en çok yardım eden ülkelerden biride israil'dir Asala için ABD'ye görüşen israildir erdoğan Türk bile değil Gürcü kendisi gerçek Türklerin Yahudi halkıyla bir derdi olmaz çünkü tarih boyunca bize yanlış yapmadıklarını, biilirler Yunanistan bile Mora'da 70.000 Türk 40.000 Yahudi yi öldürmüş bunlar Yahudi bunlar kalsın dememişler

Ermenistan ile israil arasında savaş olsa kimin tarafında olursunuz?
Cevapla