Türkiye'nin ormanları otel için yakılması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Türkler kendi ormanlarını yakıp para kazanmak için otel yapıyorlar farkındaysanız zaten çıkan yangınlar hep sahile yakın manzaralı turistlik yerler sonrada bazı faşistler Kürtler ormanları yakıyorlar diyor
Türkiye'nin ormanları otel için yakılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla