Hocam ben ağaç kesimini tabiat katliamı olarak görmüyorum eğer olması gereken kadar yeşil alan varsa, ama benim kanaatimde her şehrin ortasında insanların dinlenebileceği büyük parkların olması şeklindedir. Aslında burada anlatmak istediğim siyasetin insanları ne kadar ikiyüzlü hale getirdi gerçeğini sunmak, A veya B partisi demeden. Ama muhalefet olmayan şeyler üzerinden eleştiri yaptıkça benim şalterler hep atıyor. Hele hdp işin içinde oldukça daha çok sinirleniyorum. Senelerce kadın çocuk, erkek yaşlı asker demeden elindeki kanla gezi parkı olaylarında ortada olmaları beni rahatsız ediyor. net.
Adam metro tünellerini kapatıyor, gerek yok diye... dünyanın parası veriliyor o çukurlar kazılsın diye, birde burada metro olabilirdi ama devlet ödenek vermiyor diye afiş bastırıyor. Sen kimi kandırıyorsun, kandırıkçı... ve hala bunlara oy veren koyun sürüleri var.
Burada sıkıntı insanların ikiyüzlü olması, ağaç için problem çıkarıyorsan, bu ağaç değil mi, yoksa sen çıkarın için mi o kadar yollara döküldün, yoksa daha kötüsü, başkasının çıkarı için ne işin vardı, yıktın döktün.
Ya kardeşim ağzına sağlık o kadar güzel söyledin ki ben ağacı savunucsm diye ortalığı yakmaya hakkım yok o geziciler 2 ağaç için ortalığı kattılar 112 tane kesildi şimdi sesleri çıkmıyor niye çıkmıyor sesleri
Fransa'da akaryakıt zammını protesto eden sarı yelekliler arasında araştırma yapmışlar, %80 inin arabası yok, bu nedir, birileri yönlendiriyor demektir. O ağaçlar yüzünden protesto edenler ağaç için mi geldi, çoğu teröristti. Bunu cümle alem biliyor ama işlerine gelmiyor. Bu ülkede bu hükümet gitsin de isterse teröristler gelsin başa diyecek kadar karakter yoksunu insanlar var.
Onlar kahraman, milletin malına zarar vermek, toplumun malına zarar vermek, devlete baş kaldırmak onlar için gurur vesilesi.. Hep örnek gösterdikleri Avrupa'da, Amerika'da bunu yap bak bakalım nasıl burnuna ot tıkıyorlar. Ne kadar anlatılsa anlamazlar işte.
Benim arkadaşım tablo göndermiş, tabloda brentpetrol 80 dolar görünüyor, üzerini devlet kendi kesesine indiriyor diyor. Adamın brent petrol fiyatından haberi yok, gönderdim brent petrol 137 dolar diyorum. Senelerin ekonomistinden iyi mi bileceksin diye bana çıkışıyor, gözleri dönmüş bunların..🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kesilen her ağaç tabiat katliamıdır ve kesenler hesabını vermeli. Ağaçlar hasta veya yaşlı ise raporları sunulmalıdır.
Hocam ben ağaç kesimini tabiat katliamı olarak görmüyorum eğer olması gereken kadar yeşil alan varsa, ama benim kanaatimde her şehrin ortasında insanların dinlenebileceği büyük parkların olması şeklindedir.
Aslında burada anlatmak istediğim siyasetin insanları ne kadar ikiyüzlü hale getirdi gerçeğini sunmak, A veya B partisi demeden. Ama muhalefet olmayan şeyler üzerinden eleştiri yaptıkça benim şalterler hep atıyor. Hele hdp işin içinde oldukça daha çok sinirleniyorum. Senelerce kadın çocuk, erkek yaşlı asker demeden elindeki kanla gezi parkı olaylarında ortada olmaları beni rahatsız ediyor. net.
Ben aynen bu ittifak sebebiyle bu seçimde farklı partiye oy vereceğim. Bunu üyesi olduğum partide ve her yerde açıkça söylüyorum.
Bende bu seçimde başka partiye vericem. Benimde rahatsız olduğum konular var.
İkiyüzlü alçaklar, başka bir şey değil..
Utanmadan, sıkılmadan yok hastaydı, yok yıkılacaktı diye savunma yapıyorlar.
Bunlarda her türlü laf dönekliği mevcut, şaşırdık mı, hayır..
İstanbul u çöpe çevirdi laz müteahhit.. Ama paralı trolleri sosyal medyada her şey güllük gülistanlıkmış gibi gösteriyor.
Adam metro tünellerini kapatıyor, gerek yok diye... dünyanın parası veriliyor o çukurlar kazılsın diye, birde burada metro olabilirdi ama devlet ödenek vermiyor diye afiş bastırıyor. Sen kimi kandırıyorsun, kandırıkçı... ve hala bunlara oy veren koyun sürüleri var.
112 ağacı kestiler kendi adıma bi hakkım varsa helal etmiyorum 200 yıllık ağaçları kestiler yazık günah
Ben gidp bir yeri yıkmam tavrımı koyarım ama yazık günah o ağaçlara
Burada sıkıntı insanların ikiyüzlü olması, ağaç için problem çıkarıyorsan, bu ağaç değil mi, yoksa sen çıkarın için mi o kadar yollara döküldün, yoksa daha kötüsü, başkasının çıkarı için ne işin vardı, yıktın döktün.
Ya kardeşim ağzına sağlık o kadar güzel söyledin ki ben ağacı savunucsm diye ortalığı yakmaya hakkım yok o geziciler 2 ağaç için ortalığı kattılar 112 tane kesildi şimdi sesleri çıkmıyor niye çıkmıyor sesleri
Fransa'da akaryakıt zammını protesto eden sarı yelekliler arasında araştırma yapmışlar, %80 inin arabası yok, bu nedir, birileri yönlendiriyor demektir. O ağaçlar yüzünden protesto edenler ağaç için mi geldi, çoğu teröristti. Bunu cümle alem biliyor ama işlerine gelmiyor. Bu ülkede bu hükümet gitsin de isterse teröristler gelsin başa diyecek kadar karakter yoksunu insanlar var.
İşte bunu anlatamazsın ağaç kesildi diye protesto edenler barikatla etrafa çevreye halkın ortak malına zarar vererek yaptılar
Onlar kahraman, milletin malına zarar vermek, toplumun malına zarar vermek, devlete baş kaldırmak onlar için gurur vesilesi.. Hep örnek gösterdikleri Avrupa'da, Amerika'da bunu yap bak bakalım nasıl burnuna ot tıkıyorlar. Ne kadar anlatılsa anlamazlar işte.
Çok haklısın gerçekten
Benim arkadaşım tablo göndermiş, tabloda brentpetrol 80 dolar görünüyor, üzerini devlet kendi kesesine indiriyor diyor. Adamın brent petrol fiyatından haberi yok, gönderdim brent petrol 137 dolar diyorum. Senelerin ekonomistinden iyi mi bileceksin diye bana çıkışıyor, gözleri dönmüş bunların..🙂
Böyle bunlar işte anlatamazsın bunlara
Aynen.
Sözde hastaymis diyorlar.
Kim hasta acaba.
🙂👍
Vebali Ekrem e oy verenlere
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!