RTE neden her konuşmasında karşı tarafı provoke edip, ötekileştiriyor?

Bir Cumhurbaşkanı ağırlığında konuşmak o kadar zor mu?

RTE neden her konuşmasında karşı tarafı provoke edip, ötekileştiriyor?
Güncellemeler
1 yıl
Ha bu arada CHP li filan da değilim. Öyle düşünenlere söylemiş olayım
RTE neden her konuşmasında karşı tarafı provoke edip, ötekileştiriyor?
Cevapla