Başta Mustafa Kemal Paşa olmak üzere bu vatan için mücadele etmiş ve ülkemizin ilelebet payidar kalması için çabalayan tüm herkese teşekkür ederim. 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun! Nice bayramlarımız olur inşallah ❤️🇹🇷 Ben kutlamalara katılamayacağım maalesef. Zaten Suriyelilerle dolu, muhafazakar ve alevi katliamlarıyla meşhur bir şehirdeyim. Milli bayramlar kutlanır ama İstanbul, İzmir , Ankara gibi coşku yok. CHP, İYİP gibi partilerin aldığı ilçelerde vs. organizasyonlar oluyor ama merkezde doğru düzgün organizasyon yok. Gönül isterdi ki, tüm milli bayramlarımızı coşkuyla kutlayalım ama kimsede de heves kalmadı. Tekrardan bayramımız kutlu olsun. Milli bayramlarını dört bir yandan coşkuyla kutlayan o eski Türkiye 'yi geri görmek dileğiyle!
Güncellemeler
1 yıl
Yüreği Cumhuriyet sevgisiyle dolu herkese iyi akşamlar dilerim 🇹🇷❤️
30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun! Kutlamalara katılacak mısınız?
İngilizler de bilmem kaç yıl önceki bayramlarını coşkuyla kutluyorlar, Almanlar da Fransızlarda. Bunların amacı değerleri , kültürleri ve verilen mücadeleyi unutturmamaktır. Çanakkale Zaferi , İzmir'in işgalden kurtuluşu gibi milli zaferlerimizi bile coşkuyla kutlamamaz gerek ki, kutluyoruz da. Dünya'nın birçok yerinde var bu durum. Milli bayramlar, ulusal birliği sağlamak açısından da oldukça mühimdir. Bu yüzden birçok ülkede milli bayramlar mevcuttur. 1453 resmi milli bir bayram ilan edilseydi onu da kutlardık. Ülkecek mutlu olduğumuz , bir olabildiğimiz bir milli bayramlar kaldı. Bari ona çamur atmayın.
Yavrum saydığın ülkeler tüm savaşlarda en büyük kazançları sağlamış ülkeler, bugün bile dünyayı yöneten tek söz sahibi olan ülkeler. Bi' zahmet kutlasınlar. Senin Türkiye olarak ne kazancın var, nerede söz sahibisin de gururla bunları kutlayacaksın? Bilmem kaç milyon kare toprağın varken sana gôt kadar ülke bırakmışlar, sen de bunu gururla kutluyorsun. Hadi Rusya gibi, İngiltere gibi çekildiğin toprakları yine yönetiyor olsan ona da tamamız, senin çekildiğin topraklar senden nefret ediyor. Ne zaferinden bahsediyorsun? Komik olma
Ayrıca 30 Ağustos Kurtuluş Savaşı'nın 'nin en kritik anlarından birisidir ve bağımsızlığımızın sembolüdür. 30 Ağustos bizim bağımsızlık gunumuzdur ve coşkuyla kutlamamız gayet normal değil mi? Her millet , her ülke kutluyor. Dediğim nadiren de olsa ülkecek en azından bir kismimiz bir araya gelebiliyoruz. Amacımız da birlik, beraberlik sağlamak, Atatürk ve silah arkadaşlarını anmak. Dediğim gibi siz kutlamiyorsaniz kutlamayın da çamur da atmayin bir zahmet
Kazım Karabekir paşa Halil küt paşa Enver paşa Osman paşa ve daha nice kahramanlaa minnettarız ve şehit olan binlerce vatan evladına. bu milletin binlerce kahramanı var🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 yaşasın irkimin türk İslam ülküsü