Herkes sıcaktan bunalırken, biz Karadenizlilerin üşümesi normal mi?

Doğu Karadeniz'deki bir köyde yaşıyorum. Burada günlerdir yağmur yağıyor, çok şiddetli gök gürlüyor ve şimşek çakıyor. Sabahları gök gürültüsü sesinden uyunmuyor. Gündüzleri üşüdüğümüz için kuzineyi yakıyoruz. Geceleri soğuktan dolayı pencerelerimizi kapatıyoruz. Hatta bazı geceler, battaniye örtündüğümüz bile oluyor. Kız kardeşim, gece camını kapatmadığı için soğuktan dolayı üşütmüş ve boğazı ağrıyor. Fırtınadan dolayı denize girmek yasaklandı. Siz, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Herkes sıcaktan bunalırken, biz Karadenizlilerin üşümesi normal mi?
Cevapla