Biraz konuşsak sonra desen ki istemiyorum. Anlarım. Sonuçta saygısızlık etmiyorum, kimseye zoraki dr bile yaptırmıyorum Bel altı da, cinsellik de yok. Ama sonuç?
Ifade atmana gerek yo kzaten o engel atan ezikler hic bir arkadasi cevresi olmayan sevilmeyen tipler bu durumda da burada ona buna engel atarak kendini ulasilmaz biri gibi gösterip sekil yapan tipler yani salla ezikleri hepsini toplasan yarim adam etmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
O kadar insanı yeniden bulup engellemek eziyet olur onun için boş ver gerek yok
Ben daha çok engelleniyorum
Senin derdin başka 🤣🤣🤣
😂🤣
Derdim başka
Bazen hiç dinlemiyorlar. Belki kendimi ifade etsem diyorum. Aa diyemeden engel geliyor
Kızlar öyle maalesef
Biraz konuşsak sonra desen ki istemiyorum. Anlarım.
Sonuçta saygısızlık etmiyorum, kimseye zoraki dr bile yaptırmıyorum
Bel altı da, cinsellik de yok. Ama sonuç?
Boş şeylere yorma kendini kimin seyinde engel atanlar
Engel yemek kötü
Bazen kendimi hiç ifade edemiyorum ya da savunamıyorum
Ifade atmana gerek yo kzaten o engel atan ezikler hic bir arkadasi cevresi olmayan sevilmeyen tipler bu durumda da burada ona buna engel atarak kendini ulasilmaz biri gibi gösterip sekil yapan tipler yani salla ezikleri hepsini toplasan yarim adam etmez
😃 👍🏼
Hayir birde görsen tipsiz şişmaaan cerimsiz anasi bile yüzüne bakmiyor o tiplerin :D
Hepsi öyle değildir be ya
1 2 tane belki degildir yoksa burada ne işleri var o kadar düzgünlerse giderler arkadas cevresinde tkailirlar ama nerdeee kim alir onlari cevresine :D
Olmaz
Neden
Mesela seni engellemişim neden engellediğimi bilmiyorum engelini kaldırsam yine hata yapsan yine engellerim değişen bi şey olmayacak
Olsun, belki kendimi daha düzgün ifade edebilirim. Ya da önceki sorunsal neyse çözerim
Peki mesela seni neden engelledim, sen kimsin?
Beni engelledin mi? Engelledi isen nerden anlıyorsun bunu
Ya ben engellemişim ya da sen. Engellediğiniz ya da engellediğiniz kişi diye görünüyor yorumda
Sen engelledin, ben kimseyi engellemedim henüz
Kölelik sorusu olabilir
Engeli kaldırabilir misin peki
Kullanıcı adını bilirsem kaldırabilirim. Kölelik ile ilgili olabilir sevmem zaten öyle şeyleri, yazanı engelliyorum
En azından konuşabilir miyiz? Köleliği sevmiyor olsan bile..
Kölelik hakkında ise konuşmam.
Exlerimin isteği