MMahmud abbasin gelisi ateskes olma ihtimali artti deniyor ateskes olmali mi artik? ?

Filistin devlet başkanı abbas geldi güzel konustu ve ayakta alkışlandı ateşkes olma ihtimali arttı deniyor abd yeni teklif sunacak hamas katilmasa bile ateşkes olabilir mi? Benim fikrim bence olmamalı şu an 15bin hamasli oldu savaş 1 yıl daha sürmeli ve hamas 30-35bin militan kaybedip iyice zayiflamali tabi 400bin sivil de ölür ama yapacak bişi yok İsrail Gazze'den 1 yıl daha çıkmayıp hamasi iyice zayıflatıp çıkmalı sizin görüşünüz nedir ateşkes ile ilgili?

MMahmud abbasin gelisi ateskes olma ihtimali artti deniyor ateskes olmali mi artik? ?
Cevapla