Bu nasıl bi rezalet anlamış değilim böyle mevcut mu olur?

Maltepe hukuk kazandım sınıf mevcudu ağlanacak kadar gülünç durumda çünkü 10 kişiyiz sadece.10 kişilik hukuk sınıfı mı olur bari 30 kişi olsa 40 kişi olsa 100 150 kişiyi falan da geçtim. okula gidesim kaçtı resmen. eğitimi çok iyi diye tercih etmiştim oysaki ama daha düşük nüfuslu bölüm hele hukukta daha önce hiç duymadım. ve bu dolmuş hali hani kazanıp da kayıt etmeyen olursa daha düşük olucaz..

Bu nasıl bi rezalet anlamış değilim böyle mevcut mu olur?
Cevapla