Bu konuda ne kadar duyarlısın? Neler yapıyorsun nasıl destek oluyorsun?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Secim zamanı israile ihracat yok ne ihracati deyip secimden 6 ay sonra israile ihracatı durduran hokumet gibi oldu bu 😅😅 kuveytli starbucksi basip israili boykot edenler dokulsun de accik gulek
Bunların hiçbiri ama hiçbiri senin kişisel olarak bir insan bir vicdan sahibi kişi olarak siyonisleri, bebek katillerinş, soykırımcılarını BOYKOT etmene engel Değil.. Bahane uydurma, kabre yalnız gireceğiz.. Üstelik Türkiye kadar kınayıp çaba sarf eden yok
Doğu Türkistan icinde ayni sey gecerli çin i de boykot edelim haklisin da hayatin gerçekleri oyle değil. Bir de filistende ölen masum cocuklar icin uzuluyorum sadece cocuklar gerisi beni ilgilendirmez, benim ulkem değil, Benim insanimin derdi bana yeter
boykot öyle işlemez. dolara endeksli TL yi ticarette kullanmayı bırakırsan boykotu işletir hale gelirsin.
Dolar endeksli tlyi nasil bırakıyorsun yaklasik nette 300 milyar dolar borc varken ya da ithalata yonelik piyasa varken? Laf sokmak icin degil gerçekten bilmedigimden anlamadigimdan soruyorum
Ben kişisel boykotunu sordum. Dolar zart zurt bilmem ne seni beni ilgilendirmez. Sen İbrahime su taşıyan karınca mısın ona bak.. Gücümüzün elimizin etmediğinden sorumlu değiliz
Bak farkinda misin bilmiyorum dedim o nasil oluyor diye sordum fikri varsa bir aciklamasi da vardir
@purpoless_creature işte mevcut şartlarla imkansız demek istedim. seni kısıtlamışlar heryerden kendilerine bağlamışlar siyonistler. amerikan dolarına endeksli tüm para birimlerini kullanmak, amerikan dolarını fed ile kafalarına göre basan elitlerin çarklarına hizmet eder. bunu en aptal adam bile anlaması lazım. fed kendi kontrollerinde ve istedikleri kadar dolar basıp kendi küresel yandaşlarına sermaye olarak aktarıyorlar bunu bir çok ekonomist söyledi zaten. şimdiye dek abd nin 6 defa batması gerekirdi diyen ekonomistler oldu. niye batmadı? senin benim sırtıma bindi bu karşılıksız basılan abd dolarları enflasyon olarak. bu karşılıksız basılan dolarların hepsi enflasyon olarak yeryüzündeki tüm halkların sırtına ufak ufak biniyor. neticede onlara çalışmış oluyorsun. yahudi olmayanın malı ve canı yahudinin gasp edilmiş hakkıdır felsefesiyle yönetiyorlar adamlar dünyayı. dünya halkları dolara bağlı yerel para birimlerini kullandıkları sürece de bunların çarkları hep dönecek ve hiç son bulmayacak, milletler de bol bol uyumaya devam edecek. venezüella bu işe boyun eğmemek için dünyanın petrolünü çıkarıyor ama petrol zengini bu adamları bile ambargoyla ters köşe yaptılar çıkışını sağlattırmıyorlar başlarına gelecekleri bildikleri için. çikolata parasına depoyu dolduruyosun venezüellada. bu iş dünya geneline yayılan bir akımla ve bireysel olarak dişini sıkıp örgütlenmeyle başarıya ulaşır ancak. Yani büyük bir hareket ve devrim şart. ülke yöneticilerinin tuzu zaten kuru onlar bu işi çözmek istemez, halkların sırtlarına binerek çıkar elde etmeyle meşguller. Karınca misali falan olacaksın lafları da birer hikaye. Ütopyadan çıkıp gerçeği görmek lazım.
Dedigin gibi imkansiz.. gerisi anlattiklarin sadece hayal elin adami ipler kendisindeyken buna izin vermez bizim yonetimimiz zaten bunu istemez
@purpoless_creature Bu saatten sonra hiç bi cacık olmaz toplumlardan. Ben yakın zamanda yahudilerin kışkırtmasıyla meydana gelecek armageddon'da bu bozuk neslin topyekün temizlenmelerini bekliyorum. Bu bir ceza olarak yazıldı zaten kaderde insanlığa. Allah da biliyor bu jenerasyonun kendine gelmeyeceğini. Yeni bir uyarıcı gönderilmeyeceğine göre, bu mecbur yaşanacak.
Facebook ve instagram meta şirketine aittir oda direk mark zuckenberge ait
Google kurucusu yahudidir
Kara çarşaf ilk olarak yahudi topluluğunda ortaya çıkmıştır ve kuran da geçmez bunları boykot ediyor musunuz sadece Coca Cola içmekle boykot olmaz
Offf hakkaten ne kadar çürük zihniyet ve beyniniz var ya, şaka mısın yoksa gerçekten mi böylesiniz siz. Hiç mi gözün görmüyor hiç mi önüne çıkmıyor sosyal medyada bunlar siyonist ürünler denmiyor.. Hayır şunu da mı idrak edemiyorsun muadili olmayan ürün ve hizmetten sorumlu değiliz üstelik ne amaçlı kullanıyoruz..
Buradakilere bunu anlatmak için yorma kendini boş yere
hükümet uygulamıyor ikki yüzlü hükümet kandırdı aldattı
Tamamını boykot ettiğini düşünen kişi saftır.. kullandığımız ürünlerin büyük bir kısmı onlara ait kola ile bitmiyor bu
Müslüman uyanık olur, kim dedi sana sadece Cola diye? Bangır bangır heryerde ürünleri ifşa ediliyor asıl bilmeyen saftır. Muadili olduğu sürece Alan insanlıktan nasibini almamıştır
Yazdığımı tekrar oku
Sende benim yazımı oku hatta İdrak et azcık
Tekrar oku.. idrak et falan deme asabımı bozma
İyi dilekleriniz sizinle olsun 🙏
Teşekkür ederim ☺️
Tamamen hepsi ile boykot yapamiyoruz aldığın urunun ortaklarin icinde yabancilar da var arkadaş doğru dedi aslinda biraz sakin kalıp ne demek istediğini anlayacaktiniz.. kullandiginiz net bile yabancilara ait düşünün gerisini
@inciitanesiii teşekkür ederim 🙃👋 anlayabilen birisi 🙏 boykot etmeyecekseniz gidip Vestel markasının ürünlerini alın kullandıktan sonra ne demek istediğimi anlayacaksınız.. kaliteli bir şey yapmamışız ki boykot edelim.. sadece İsrail’le mi bitiyor? Amerika alman , Fransız ürünleri ne olacak? Bisikletle gezelim
Soruyu soran kişi elimizden geldikce diyor... evet katılıyorum ama bazıları mecbur bırakıyor bide boykot etmiyolar diye saldıranlar var hiç bir seyde ortak olamiyoruz şu soruda bile kendini anlatamayip saldiriyolar yapmayin
Müslüman insan önce hoşgörülü ve saygılı olur.. uyanık Müslüman varsa önce tüccardır sonra Müslüman
Can sıkan konular bunlar ehliyle edilmeli yoksa kötü söz, kalp kırma derken sevabi geçtim uzerine gunaha gireriz elinizden geldikce boykot edin etmeyenlede guzel uyarin
@inciitanesiii tamamı ile boykot olmaz zaten.. Google Amerikan malı 😂 ben boykot edeyim o zaman 👋 hoşçakalın , telefonu da kırıp atayım 🤦🏻♂️
Tmam🙄sus da
Elimden geldiğince
Etmiyorum , çünkü ✡️✡️✡️
İnsan mısın peki 🤔
Kriter sen degilsin.
Sen?
Etmeye çalışıyorum ama baş edilmiyor
Yaşadığımız ve insan olduğumuz sürece mücadeleden vazgeçmemeliyiz. Filistinli kardeşlerimiz kadar mı zor ki bu mücadelemiz 😔
Muadili olan ürünleri boykot ediyorum
Muadili olanları alman gerekmiyor mu? Yanlış mı anladım
Bazı ürünlerde muadil yok, onu kast ediyorum
Muadili olmayan ürün ve hizmette bizde mecbur kalıyoruz maalesef ki
Ediyorum
Almiyorum sen
Yaşın kac
Tabiki almıyorum by 20 yıldır böyle idi, şimdi çok daha net ve hassasız
Ne güzel evlisniz ailecek almiyonuz o zm
Etmiyorum
Şaşırmadım
Boykot etmiyorum