Kimler uyuyor boykota?
Evet, Filistin e destek için İsrail ürünlerine Boykot yapıyorum
Hayır, beni ilgilendirmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu olay hep olduğu icin. Eskiden yapardim ama şimdi daha yapmiyorum cünkü tüm markalar israili destekiyor. Yani hepsini yasaklasak. Yaninda tek bi su kalir. Biz
müslüman olarak hic bir markamiz hic birşeyimiz yok. Arablar saten cok yardim ediyor filistine (ironi). Arablar benim gözümde bildiğin amerika. Yani yapacak birşeymiz yok. Biz Türk milllete olarak tek kaldik. Ben başkan olsaydim hic filistin olayina karişmazdim. Neyaparsa yapsinlar derdim cünkü elinin sonunda her şey bizim üstümüze patlicak. Gerek yok yani. Birazda Arablar birsey yapsin. Biz tüm dünyayi kurtaramayiz. Boykot konusu o yüzden bic ben ilgilendirmiyor
boykot etmiyorum ama almıyorum da bayagidir.
filistine 1 milyon $ bağış yapan Türkiye McDonald's'ınin şubesini kırıp dökenler, lecola alıp yanlış markayı protesto eden dayılar, boykot etmek için coca-cola alıp döken ve daha da zengin eden teyzeler gibi boykot edeceksem hiç etmeyim zaten
Ülkemizde bilinçli insanlar olduğu kadar tabi senin de örnek verdiğin gibi bilinçsiz insanlar da var.. Onlar için yapacak bir şey yok maalesef😩 Ben bilinçli insanların yapacağı işlerden bahsediyorum.
Cevap
10Cevap
Elinden geldiği kadar yapıyorum gadası. Ama nereye kadar yapılabilir ki
🌼Elimizden geldiğince yapalım artık nereye kadar giderse.. Masum çocuklar acımasızca katlediliyor ve onalra ancak bu şekilde destek çıkabiliriz 😔
Aynen başka elden bir şey gelmiyor
Yeni değil yaklaşık 3 4 senedir ben kullanmıyorum zaten.
Kemalistler haricinde herkesin dikkat etmeye çalıştığını düşünüyorum
Yapmıyorum.
Sosyal medyada, orada burada İsrail malı diye lanse edilen birçok ürün İsrail'e ait bile değil. Yani İsrail'i boykot ediyorum diyenler sadece öyle yaptığını zannederek vicdan rahatlatıyorlar.
Almayacağım onları o şekilde görmeye dayanamıyorum
evet
çocuklar için
Çıplak dolaşalım. Çoğu yiyeceği yemeyelim. O zaman
Hayir, yapmiyorum
Knk sen istanbldamj yasiyonki
Kola dökme eylemi yaptım 😂
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?