Sokak köpeklerinin uyutulması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Uyutulmasını doğru bulmuyorsanız çözüm ne olmalı? Türkiye'de 10 milyondan fazla başıboş köpek var. Bunlar 10 yıl sonra 30 milyon belki de 50 milyon olacaklar. Şimdiden önüne geçilmese ileride köpeklerin nüfusu daha çok arttıkça gruplaşmalar ve çeteleşmeler de artacak insanların sokaklarda yürümesi olanaksız hale gelecek. O zaman toplu katliama gerek duyulacak. Kısırlaştırma çözüm değil, bu kadar fazla köpeğin kısırlaştırılmasına imkan yok. Birincisi bu kadar köpeği kısırlaştıracak personel yok, ikincisi bir köpeğin kısırlaştırma maliyeti en az 5.000 TL. 10 milyon köpeğin kısırlaştırma maliyeti ise 50 milyar TL. Kaldı ki bu kadar çok köpeği kısırlaştırabilecek personel yok. Başka çözümünüz ne? Avrupa'da bu yöntemi uyguluyor. Başka çözüm olsa zaten onlar uygulardı diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sokak köpeklerinin uyutulması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla