Aylık 50 binden az kazanan erkekler bana yazmasın?

Instagram hesabımın biyografi kısmına yazdım. Aylık 50 binden az kazanan erkekler yazmasın. Haksız mıyım ya? Benimle iletişim kurmanın bir bedel var. Belli kriterler var. Mesela araba gerekir. Para gerekir. Benimle aynı sokakta yürümek için bile belli kriterleri karşılamanız gerekir. Kız bile olsanız böyle yani. Örneğin kadınsan çantan 10 bin liradan ucuzsa benle aynı sokaktan geçemezsin. Of belli kriterlerim var ama insanlar anlamıyor neden?

Aylık 50 binden az kazanan erkekler bana yazmasın?
Cevapla