Dincilerin hoşgörüsü gücü ele alınca iktidarı ele geçirince neden hemen bitiyor?

Demokrasi’de yaşarken Şeriat istiyoruz diye bağıra biliyorlar miting yapabiliyorlar ama şeriatı getirince de demokrasi diyeni laiklik yeni hukuk diyeni hemen hemen kafir ilan Edip kellesini uçuruyorlar. Dinimizi yaşayamıyoruz diye mazlumları oynayıp iktidarları ele alınca da herkesin hayatını cehenneme çeviriyorlar.

Dincilerin hoşgörüsü gücü ele alınca iktidarı ele geçirince neden hemen bitiyor?
Cevapla