İzmir'in çoğu yerinden yağmur hayatı olumsuz etkiledi. Deniz ulaşımı bile durmuş.
İzmir’de Temmuz ayında bu yağışı gören herkes şaşkın. #yağmur
— Serkan Tanyildizi (@srkntnyldz) July 12, 2024
pic.twitter.com/DA29OyAxhZ

İzmir'in çoğu yerinden yağmur hayatı olumsuz etkiledi. Deniz ulaşımı bile durmuş.
İzmir’de Temmuz ayında bu yağışı gören herkes şaşkın. #yağmur
— Serkan Tanyildizi (@srkntnyldz) July 12, 2024
pic.twitter.com/DA29OyAxhZ

Ayda yılda bir yağmur yağıyor o da hep olaylı bitiyor şu mendebur şehirde sel oluşu ağacın devrilmesi bişi değilde sebepsiz ve sorumsuzluğun ardında ölen iki insana çok üzüldüm bugün
2 sevgili ölmüş elektrik akımına kapılıp duyunca çok şaşırdım… yaz yağmurları biraz tehlikeli oluyor kısa sürüyor ama çok şiddetli geliyor dikkat etmek gerekiyor
Cevap
32Cevap
Ankara da sıcak şu an için
İzmir mi.
her şey tersine mi dönüyor.
Ülkenin kuzeyindeym sıcaktan buharlasicm resmen en ufak serinlik yk nem sicak bitirdi bni
Sorarsan Karadeniz için sel riski çok sıktır ve yağmurludur derler. Gram yağmur yok burada. Keşke bir yağsa da biraz olsun ortalık serinlese.
Ben İzmir'de yaşıyorum resmen ortalık karıştı kışın yağmasını beklediğimiz yağmur yazın yağdı
dua etsinler ki kafalarına taş yağmamış
tabi dua etmeyi biliyorlarsa :D
👩🦰 seni yobaz
👨🦱 ok :D 👍👏
Efsane bir yağmur fakat sonrasında yerden çıkan sıcak hava var sanki kaynatılan suyun buharı çıkışı gibi.
Durun bakalım daha neler göreceğiz.
Dün felaket yağdı düştüm elim kolum yara oldu. Sıçan gibi ıslandım.
41 derece valla berbat keşke burada da yağmur yağsa
Zaten olumlu giden hayatım yoktu. Pek birsey etkilemedi.
Bizim buraya da 2 3 gündür akşama doğru biraz yağıyor
İstanbul'da da sabah çok yağdı.. hala sıcak havalar.
İzmir'de idim kuvvetli yağdı ama çok özlemişiz yağmuru az yağdı biraz daha yagmali idi.
İzmir'de bazı gereksizler yüzünden komple temizlenmiş işte ne güzel Ankara 'da da yağdı
Bizim de yağdı şapur şupur Karadeniz i geçtik yağışta
Balıkesir'deyim Burada bugün çok fena nem vardı yağmur falan yoktu Halbuki Balıkesir İzmir arası 200 kilometre ancak
İzmir de ne altyapı var ne bişey var hicbirsey yok. her yağmurda sel oluyor lağım kokusundan sahile gidilemiyor. ama İzmirli bunu kendi seçiyor
Evet acayip şimşek patladı nasıl aydınlandı geleceğe dönüş filmin de olduğu gibi oldu.
Ankara 'da yaşıyorum yağmur yağdı ama bu derece yağmadı
Aboooo hemde ne gibi yağdı
Keşke yine yağsa
Ne güzel serinlik olmuş işte
Aşırı derecede sıcak nefes alamıyoruz..
Sen izmirlimisin
Mersin bunaltıcıı sıcağa devam
Bende izmirdeyim burada yağmur falan yok
Güneş güneş güneş. Bu arada büyük geçmiş olsun
Berbat bir hava var. Yanıyor ortalık
Gözün aydın İzmir az biraz ferahlamıştır
çok sıcak İstanbul da
Bizim dağlara kar yağdı
Dolu yağdı palandöken e kandırma kimseyi
Valla bir yağdı şarıl şarıl sonra bi durdu
Yanıyor bizim burası 🥺
Burada sadece güneş ve sıcak var
Hava sıcak bizim burada yanıyoruz malum adana
Bizde de akşamüstü acaip yağdı
Hava normal yaz mevsimi bizde
İstanbul: Yaprah kıbırdamıyor aw
Ankara'da hava kapali
Gayet doğal.
İdare eder
Çok sıcak🥵
Yanıyoruz
Serin
Çok sıcak
Bizim burada sıcaklık üst seviyede yanıyor buralar
Buralar sıcak
Yaniyorsun Fuat abi
Sıcak
Yanıyor burası
Hava güzel bizde
Balçova stabil.
Evettt
Yanıyozz
ayn ya
Çok sıcak
Ödemiş te yağdımi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?