Rahel hakkında ne düşünüyorsunuz, siz ölen birinin ardından hayatınıza birilerini ne zaman alırsınız?

Bu ablamızın 8 yıllık bir ilişkisi vardı, hatta sevgilisi hayattayken ona bir battaniye örüyor elleriyle ördükten bir kaç gün sonra da sevgilisi ölüyor. 6 ay önce falan öldü, işinde gücündeydi, toparlanmaya çalışıyordu. Sonra dün bir açıklama yaptı ve dedi ki benim görüştüğüm biri var. Üstelik vefat eden sevgilisinin ailesinden izin falan alıyor ve diyor ki izin verdiler bir şey demediler. Böyle şeyleri kınamamak lazım ama insan şaşırıyor. Koskoca 8 yıl 6 ayda nasıl unutulur yani. Siz olsanız ölen birinin ardından hayatınıza Yeni birilerini alır mısınız?
Rahel hakkında ne düşünüyorsunuz, siz ölen birinin ardından hayatınıza birilerini ne zaman alırsınız?
Cevapla