Kirama zam geliyor emlakcı ile 1-1.5 ay önce anlaştık 35% gibi zam yaptık. 20.07 den başlıyor yeni kiram. Fakat?

Temmuz itibaren yeni kural geçerli ya, dedi ki ev sahibi 1500 daha istiyor, yasal olarak daha çok ama bu kadar olur anlamında iyi kiracisn.. Bende dedim ki biz zaten sizinle anlaştım ve hatta size dedim sonradan değişim olmasın, yok dedi kiran 23.500 olur merak etme. Tamam diyip anlaştık.

Şimdi yeniden konuşacağım sizce ne diyebilirim? Hani anlaşma üzerinde anlaşma yapılmaz ki. Biz zaten anlaştık ve 10 gün sonra kirayi ödemem gerekecek.. aniden bu kadar olacak sırf bu ay yeni kural geldi diye hoş değil.

Emlakcı diyor yardım etmeye çalışıyprum ama gel konuşalım anlamında..

Yorumlarınız merak ediyorum :)

Kirama zam geliyor emlakcı ile 1-1.5 ay önce anlaştık 35% gibi zam yaptık. 20.07 den başlıyor yeni kiram. Fakat?
Cevapla