eskiden dediğim uzaklara gitmeyi 200 öncesine gidin,
kılıç devri iyiydi diyenler var ya kılıçlar olunca da insanlık kılıçlarla birbirlerini parçaladı
kafalar koptu, bacaklar koptu ayaklar koptu
savaş meydanlarını pis bir koku sarıyordu
eskiden dediğim uzaklara gitmeyi 200 öncesine gidin,
kılıç devri iyiydi diyenler var ya kılıçlar olunca da insanlık kılıçlarla birbirlerini parçaladı
kafalar koptu, bacaklar koptu ayaklar koptu
savaş meydanlarını pis bir koku sarıyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O zamanlarda savaş vardı savaşacak tek şeyleri kılıçtı iyi bir şey değil evet ama hayatta kalmak için yapacak bir şey yoktu
neden hayatta kalma savaşı verildi? dünyada kaynak mı kısıtlıydı?
insanlık kendi hırslarının yüzyıllarca kurbanı oldu şimdi de yöntem değiştirdi
bakma teknoloji gelişmese beyinler gecesini gündüzünü vermese bugün cinsin geçmişte olduğu gibi ya kuma olur ya alınıp satılan biri.
Maalesef o dönemde herkes devlet, imparatorluk kurmak için ölümü göze aldılar
Sonuç hepsi bugün toprak altinda neyi paylasamadilar?
Hepsi ya dini için ya ırkı için savaşçı bugun ne. dinleri hüküm sürdü ne milletleri
Tarihi bile olmayan abdnin kuklasi haline geldi torunlari
Heba edilen bos yere hayatlar
Amaca ulasmamamis aslada ulasmayacak aptalca hayaller
Herkes sonunda kesin öleceği için ölmeye anlam katma pesinde
Ama bu şekilde bırak anlami sadece gelecek nesiller icin daha fazla kaosu getirdiler
Bugün insanlik biraz nefes aldiysa aklını bilim için calistiran beyinler sayesinde oldu
Savas cigirtkanlarinin ismi bile anilmiyor
Halkin icinde hala beynini kullanamayan hayati bos insanlarin gecmisle avuntusu tesadüf mü? Hayir
Anlamsizliklarls dolu hayatlarinda ancak bu sekilde anlam katabiliyorlar güçleri bukadar buda cehalet kaosu..
Kesinlikle katılıyorum sana
Yaşamış gibi "pis bi koku sarıyordu" demen biraz ironik olmuş ama o dönemde de silah yok napsınlar birbirlerine taş mı atsınlar xbdıdbjd
çiçek gibi kokar kan deryası biliyo musun hani erkek kardeşinin kopmuş kafasını meydan da arıyorsundur acaba nerde diye
Değişik bi kafa yaşıyorsun
gerçekçi bir kafa yaşamadığımı söyleyebilir misin
Gerçekçi gerçek üstücü vs demiyorum sadece geçmişe anormal bi takıntı mı var anlamadım neyse kolay gelsin
yoo aklıma geldi açtım soruyu tartışıyorum
Eskiden kilicla simdi bombalarla. Ne farkediyor
aynen öyle.
Dönem dizisi mi izliyorsun bu aralar?
belgesel.
İnsan sorguluyor değil mi ulan neyi paylasamadiniz ne gerek vardı hepiniz mezardasiniz üstünüzde tepiniyor başkaları
Eee napalım
Sen bisi yapma lüzum yok
Biz savaşçı milletiz
her millet savaşçıdır ve sonu kaos olmuştur
her milletten imparatorluk çıkar yükseliş görür sonunda çöküş yaşar
Her millet savaşçı değildir. Asil Türk milleti savaşcidir. boş konuşmayı da kes eğer bu coğrafyada güçlü olmazsan dik durmazsan yasatmazlar seni bak gazzeye
bak gerçeği konuştuğum da neden zoruna gidiyor biliyor musun
içten içe sende farkındasın duymak istemediğin için.
her millet savaşır hakkı olanı almak ister hakkı olduğunu zannetiği şeyi almak ister
ne için savaşıldı? bir millet daha fazla yiyip içsin diye başka millet daha fazla yiyip içmesin diye.
azıcık şeyler için gereksiz ve çok savaş verildi.
ama bugün buzdolabını açtığında asil türk milleti ruhu karşılamıyor seni 30 gram peynir karşılıyor
Beni engelle senle karşılaşmak istemiyorum
beni tanımıyorsun ki bu sözlerle karşılaşmak yerine mehter dinleyip üstünü kapatmak istiyorsun
buyur engelle.
Gizli olduğun için engelleyemiyorun
yok engelleyebilirsin sisteme yansıyor çok şe etme.
Uzatma engelle
Türk dusmaglariyla isim yok
Türk düşmanı değilim ama kafan bu kadar basiyor bu yuzden Türklük ardina siginiyorsun
Hayatinda anlam yaratabilecek zekan yok
Tek yapabilcegin anlamli hale getirebilmek icin gecmisin sadece iyi yuzuyle övünmek ve sabah peynir zeytine devam
Acıyorum sana
Sen mi aciyosun bana asil ben senin gibilerind acıyorum tek vasfı ölmek ve asla kendisini sorguya çekmemek
Bi ara oturda biraz kendinle inanclarinla yuzlesme cesareti göster korkak olma
Bu nefret ettiğin türk devleti olmasaydı bu coğrafyada seni yasartirlarmiydi Kıbrıs'ta EOKA turkleri müslümanları avluyordu bebekleri öldürüyordu devletimiz oraya girene kadar. bak Filistin'e askeri gücü yok Siyonistler nasıl bebek kadın demeden katlediyor. Avrupalı solculara özenip onu burada uygulamaya calisma
Ne kafasi yasiyorsun sen anlamadim ki ne diyosun sen ne sacmaliyorsun
ben ne anlatıyorum sen ne anliyorsun sonra zeka diyince kızıyorsunuz bi soruya bak bi yazilan cevaplara bak
Önce bir konuyu anla
Sen soruma cevap vermedin hala "zeki" "hümanist""liberal" insan.
Harbiden vakit kaybisin
Sen simdi ellerini avusturarsk hahahah ne sordum be diye seviniyorsundur da kfksksks
Bak ben sana iyilik yapicam yinede
Diyorum ki insanlik birbirini parçaladı eline ne geçti? Bugün savas komutlarinin isimleri konusulmuyor
Atomu parçalayan einsteinin ismi yankilaniyor
Bugün 100 kişi doğramis sonrads toprak altini boylamislarin ismi konusulmuyor
Geriye eser birakip gelecek nesilleri kalkindirmis insanlarin isimleri konusuluyor
O salyalar akitarak yazdigin cihazi tasarlayan abdli muhendislerin ismi yaziliyor duvarlara
Bktan ve anlamsiz yasamlarinizi bu sekilde anlamlandirma peşinde olsanizda
Tüm en iyi şeyler birbirini dograma parcalama yok etme sevdalisi olanlarin değil, üretme pesinde olanların başına gelmesi
Tesadüf değil
Hayat aslinda sans bisi anlatmaya çalışıyor
Duyan yükseliyor duymayan toprak altina erkenden girip unutuluyor
Tam anlamiyla saçmalık. beni derhal engelle
Sen kime emir veriyorsun la çok kafan karistiysa sen engelle sisteme yansir
Gizli üye engelllenmiyor engellenmiyor engellenmiyor daha ne kadar söyleyeceğim baş engeli geç
Bilmiyorum demiyorda engellenmiyor diyor djskd yillarin uyesiyim ben ne hikaye anlstiyorsun sag ust tik engel
Tamamdır. engellendin.
Ne guxel
siz kadınlarsa alınıp satılıyordunuz
Anan dahili
gerçek bu hakaret diye söylemedim