Avrupa sevicileri görelim. Siz batıyı seviyorsunuz ama gördüğünüz gibi bati sizi sevmiyor.

Avrupa sevicileri görelim. Siz batıyı seviyorsunuz ama gördüğünüz gibi bati sizi sevmiyor.

Çetnik selamı veren Sırp futbolcuların hiçbir ceza almamasına karşın bozkurt işareti yapılınca ceza alınması çok ironik, içler acısı. Bu bizim ırkın başarısını çekememenin vücut bulmuş hâli. Nice başarılara Türk Futbol Fedarasyonu. İyi koymuşuz demek ki. Ben, bu taraflı davranıştan bunu çıkartırım. Bozkurttan rahatsız olan da benim gözümde vatan hainidir.(Tabii MHP sembolü olduğu sanana lafım yok. Onlara o cahillik yeter.)
Mantıksız buluyorum, bozkurt işareti Türklüğün sembolüdür, Türklükten türklerden korkma olarak algıladım bunu ben, onlar haç işaretlerini yaparken sorun yok biz Türklüğümüzün sembolünü yapınca zorlarına gidiyor, iki yüzlülüktür bu, ama bu bozkurt işareti yapmayı Türklüğü türkleri engelleyemezler, bu yaptıkları bizi sadece daha çok gaza getirir , Türk olmaktan gurur duyuyorum
Az bile verilmiş bir ceza. Bence futbol kariyeri bitmeliydi. Çünkü o işaret tüm dünyda ırkçılık anlamı taşıyor. Türkiye'de barış işareti yapan Deniz Naki futboldan men edilmişti. Şimdi bölücülük ve ırkçılık yapan biri destekleniyor. Çok garip.
Cevap
6Cevap
ceza gereksiz.. yanlı karar vermişler.
Yerinde olmus, ama adaletsiz, turk oldugu icin yapmislardir diye dusunuyorum, bellingham’a da ayni ceza verilmeliydi. Sonunda irkci bir sembol.
Siyasi bir sembol olduğu için ceza yemiş. Haklılık payları var gibi sanki.
Valla bana kalsa turnuvayı bırakıp gelsinler. Biz takımımızı şampiyon sayarız.
Şampiyon olup 11 kişi aynı anda yapsalar keşke :d
Skandal Karar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?