Yurtdışındaki Türk Vatandaşları için yılda bir seferliğe mahsus "Vatana Destek" vergisi için sen ne düşünüyorsun?

Henüz kesinleşmedi ama ortada böyle bir iddia dolanıyor.
Garsonların bahşişinden bile vergi almayı düşünen hükümet, sence yıllık 2000 Euro tutarındaki vergiyi almalı mı?
Ve sence bu vergi alınırsa tahminine göre neler olur?
Yurtdışındaki Türk Vatandaşları için yılda bir seferliğe mahsus Vatana Destek vergisi için sen ne düşünüyorsun?
Yurtdışındaki Türk Vatandaşları için yılda bir seferliğe mahsus "Vatana Destek" vergisi için sen ne düşünüyorsun?
Cevapla