Güncellemeler
+1 yıl
Yukarıdaki sitede, boykota dahil olan internet uygulamaları da var, int çağın en çok yaygın ve kullanılar ortamlardan, ne kadar kötü olduğu söylense de, çok yararlı faydaları da var, iletişim ve iyilik için, çoğu kez intten fayda sağlanmıştır, o yüzden int tam anlamıyla boykot edilmeyebilir, ama elden geldikçe kullnımı azaltılabilir ( sadece faydalı şeyler ve iyilik yapmak için kullanılmalıdır). Tabi bu dediklerimin hepsi boykot edecek kişilere.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Devlet kalksın desin ki İsrail ile tüm ticaret anlaşması kapatıldı, tüm İsrail ürünlerin kullanımının yasaklanmasını söylüyorum dese
Devlet demez bence. Ama ölen çocukların gözüne bakabilseniz onlara diyebilir misiniz devlet adım atmadı, ben de ondan atmadım diye?
@tgbsrhythm Devletler adım atmasa bile, insanlar boykot etmeli.
Etmiyorum, konuyla da ilgilenmiyorum, arap ve yahudi kardeş ırklardır, bize kardeşlerin arasına girmek düşmez
Saçmalıyorsun.
Doğu Türkistan'daki Türkler kardeşimiz. Hadi bakalım Çin'e protestonuzu görelim.
@tgbsrhythm Bana mı dedin?
Hayır size demedim. Yorum yapan kişiye dedim.
Etmiyorum diyenler çok havalı yaa İsrail'den yahudi madalyası kazandılar🤠
Havalı değiller.
İroni yapıyorum hava civa için zaten boykot etmiyorlar
Boykot umrumda değil burger söyledim ihtiyar
Yalnış yoldasın + sen ihtiyarsın ben değil.
Yoo değilim 🍔🥤🍟
Bir gün mutlaka yalnış yolda olduğunu öğreneceksin.
İnsanları ikna etmekle hiç uğraşamam. Ben elimden gelen protestoyu yapıyorum. Çünkü Müslüman'ım. Allah korusun, Müslüman olmasam bile vicdanım var. Kullandığın telefon bile Yahudi malı diyen gevşekler gelmeden gideyim.
İsrail in
Allah belasını versin
Verecek zaten.
Etmiyorum
Yalnış yoldasın.
Kısmen evet elimden geldiğinde
Tabi ben bebek katilleri destek vermem
Link için çok sağolum 🙏
Rica ederim, sağlıklı günler dilerim.
O el işareti hıristiyanların kullandığı eylemlerden biri lütfen dikkat edin.
İnşallah tekrar kullanmam. Hiç öyle düşünmedim. Teşekkür olarak kullanıyordum.
Eskiden ben de bilmiyorum.
Eskiden bende bilmiyordum.
İşte, kaç kere bilmeden günah işledik, Allah bilir. Allah affetsin inşallah.
İn şaa Allah.
🌹
Etmiyorum
Yalnış yoldasın.
Etmiyorum
Yalnış yoldasın.
Hiç uğraşamam
Yalnış yoldasın.
Aynen kanzi
Akşama yemeğin yanında coca cola var
Def ol.
Ediyorum