Futbolundan siyasetine heryerde herşeyde adamcılık var. Hep Bi lobi, hep Bi oyunlar. Hep birilerinin arkasında birileri var. Biri Juventus’un futbolcusu Kenan Yıldız biri Real Madrid futbolcusu Arda Güler varken beş para etmez topçular oynuyor. Gs lobisi kendi topçularına piyasa yaptırmak için şu çocukların önünü kesiyor. Bir haftadır heyecanla beklediğimiz maçında, içimizdeki hevesin de içine ettiler.
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru mu? 😊
Bu ülkede adalet ne zaman sağlanacak? Ne zaman hak eden istediği yere gelecek?
Bazı takım tutanlar şunu anlamıyor kerem oynasın barış oynasın. Kardeşim barış forvet değil sağ bek oynat iki tane forvet var semih cenk onları oynat, zaten arda kenan varken keremin 11 de yeri yok milli takım normal süperligden bağımsız düşünülmeli maalesef geselilerin beyin basmıyoe buna
Galatasaraylı kaç topçu var Fenerli kaç topçu vardi sahada. Samet salağı Galatasaraylı mı? Saçma sapan top oynayanları elestireceginize kafayi Galatasarayla bozmussunuz siz. Milli takımı işgal eden zihniyetlere söyleyin Galatasaraya kara çalmak için komedi yaratmayın kendinize
burada amaç milli takım. İyi olan oyuncular oynar burada. Beş para etmez topçular piyasa yapsın diye oynatılmaz. Kenan Yıldız semih fenerbahçe futbolcusu mu amg salağı seni
Niye inkar ediyim Fenerbahçeliyim. Geçen maç bizim topçular maçı kazanırken bu maç sizin leş topçularınızın nasıl döküldüğünü gördük sahada. Onları eleştirmicem gibi eleştiricem amg kaşarı seni
Kulüpçülük yapan ben değilim bu çocukları oynatmayanlar. Kerem, yunus, Kaan, zeki çelik ne için bu takımda oynuyor? Bana taktiksel açıklamasını yap? Yapamazsın tek açıklaması var bu adamlara pr yaptırmak.