Ülkedeki ayrımcılık seviyesi en üst seviyede fark ettiniz mi?

Doğu'da yangın olur oh oldu derler. İzmir'de deprem olur hep fuhuştan derler. Suriye'li boğulur devamı gelsin derler. Cidden böyle insanlıktan nasibini almamış olanlari görünce sinir olan bir ben miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Hani cevap yazıp ikna edeyim diyorum yokk o kadar fazlalar ki
Ülkedeki ayrımcılık seviyesi en üst seviyede fark ettiniz mi?
Cevapla