Güncellemeler
+1 yıl
Hani cevap yazıp ikna edeyim diyorum yokk o kadar fazlalar ki
Doğu'da yangın olur oh oldu derler. İzmir'de deprem olur hep fuhuştan derler. Suriye'li boğulur devamı gelsin derler. Cidden böyle insanlıktan nasibini almamış olanlari görünce sinir olan bir ben miyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben de anlamadım niye böyleyiz ne bir birliğimiz var ne de dirligimiz
insanlarımız çok fazla dedikoducu ve duydukları doğru sanan o kadar çok kişi var ki
@SAblaK aynen mesela bu Mardin'deki yangın elektrik kablosunun kopması sonucu olmuş görüntüleri de var. Biri anız demiş diye herkes anız yakan cahiller vs diyor
Evet doğru maalesef dedikoducu bir toplumuz ve yargilamayi seviyoruz
ben haberi okuduğum da araştırılacak yazıyordu, birikerini suçlayacak illa ki bi günah keçisi arıyoruz yok ya
Kimse başarıyi takdir etmiyor en ufak yanlış herkes yargılıyor yapıcı değiliz yikiciyiz
aynen öyle
Ülkemizin en kötü yanı ve bunun sebebi insanların kendi hatası saçma sapan bir şekilde doğulu karadenizli İzmirli Trakyalı güneyli diye bölüne bölüne ülkeyi kötü duruma düşürüyorlar
Bu bölünmeyi karşı taraf yapıyor kimse kalkıpta ben Karadenizliyim vs demiyor. Karşı taraf sen Karadenizlisin diyor. Yani ayrımcılık karşı taraftan balışıyor. Mesela batıdakiler Kürtlere doğulu diyor ama Kürtler öyle demedigi için batılı diye bir kavram yok
Ya evet bu sıkıntı birde göçmen sıkıntısı var adam gelmiş 1990 da türkiyeye ben türküm diyor işte Diğer etnik ırklar burada 100 lerce yıldır yaşıyor adamlara sen türk değilsin diyor buda sıkıntı
Sadece mülteci ayrımcılığına okeyim.
Türk Kürt Çerkez Laz Arap bu topraklarda yıllarca yaşamış herkes kardeşimdir AMA elin surisi afganı vs kardeşim değil olamaz !
Doğuya veya İzmir'e lafım yok da, şu mülteci ölümleri iyidir.
Suriyeliler konusunda hak veiririm
Yani devamının gelmesine
Bence herşeyin bir nedeni var istersen aciklarim
İnsanlar çooktan bozuldu 🤷
Hepsi ayrı saçmalık