Nedir bu ailelerin erkek çocuklara olan ilgisi kız çocukları daha çok hak ediyor bence 


abim olmadığı için bilmiyorum ama anneannem dayıma çok düşkündü ölene kadar 😃 yani anneler oğlanlarına düşkün oluyor ama diğer yandan da babalar da kızlarına düşkün oluyor 😃
Kardeşim olacak öküz mutfağı bilmez yaa & Ev işi yapsa ki buna bardak taşıma dahil Annem göklere çıkarır ama ben canım çıksa görevin derler
Evet ya gerçekten aynı evin üyesiyiz ikimizde çocuğuz ama o erkek diye kayırılıyor.. Nasıl iğrenç bir zihniyet
Ooo olur mu onlar paşaa onlar kral onlar efendi biz mecburuz kız olduğumuzdan
Çoraplarını kirli sepetine atmaktan aciz canlılara dadı oluyoruz Annelerimiz yüzünden
Ayy evet yaa o kadar duygularıma tercüman oluyorsun ki kanayan yaram 😂
26 yaşında erkek kardeşim var yaa ve ben onunla ev arkadaşıyım ben anlamam da kim anlar seni
Bizde hepimiz birbirimiz için annem daha çok seviyor deriz
Annen demek ki eşit şekilde sevgi dağıtımı yapmış helal olsun
Yazık kadına napsın bu kadar erkekle ya jxnnxnxnx
Neuse sen tek kaldın seni de verdik mi bir nefes alsın kadıncağızzz kiyamammm onaaa
Ah bu kadınların çilesi hiç bitmiyor, ileride bir Ağustos böceğinden alacağım var onla ben bu kadını rahat ettiririm vhbnllmvcfgv
😎😎😎Biraz öyleyimdir
Cevap
9Cevap
Evet hayat yaptı
Erkek soyadini devam. ettiriyor diye bakıyorlar tuhaf, ilkel bir yaklaşım. Kizimin babannesinde de gördüm şaşırmıyorum bu zihniyeti. Ama babalarda kızlarına düşkündür..😄
evet bu ayrımcılığa karşıyım biz de de arımcılık var kızkardeşimi dahaçok severler beni ise o kadar çok sevmezler
İşte eşit sevgi ve değer verilse her şey yoluna girecek ama aileler çok Bilinçsiz
evet çok haklısınız aileler çok bilinçsiz
Bu cevabı veren kesin boğa kadınıdır boğalar oglancidir
Ay bizim ülkenin çoğu boğa olamaz ya bu erkek evlat ayrımı zihniyeti çok yaygın iğrenç bir davranış
En çokta boğa kadınları yapıyor
Bu konuda pekii fikrim yok maalesef :)
Muhteşem yüzyıl dizisinden sonra da daha çok azittan topluluğumuz da var
Ahahha bu dizileri ciddiye alıp bozulmuş ahlak çok zaten ya
Osmanlıyı erkeklerden çok kadınlar yönetti ama erkekler on plandaydı
Evet evet kesinlikle katılıyorum yine hala aynıyız
O yüzden bizden korkuyor erkekler bizi bastırmaya çalışıyorlar
Osmanlıyı dizilerde erkeklerin eteğini öpen kadınlardan ibaret gösterenlere lanet olsun
Ayrımcılık değil gözümde ablamlara daha çok değer verilir ve olması gereken de bu
Düşünüyorum ama değiştirmek zor
Kalıplaşmış zihniyeti değiştirmek gerçekten zor
Kesinlikle yapılıyordu
Var evet ama umrumda değil
aile adil olmazsa cocukluk kirilir
bu yazışmaya bakarsak evet
ARAP toplumuyuz malum
Ne alaka ya
Doğru bu
Avrat kelimesini mesela Türk kullanmaz çünkü anlamca kötüdür
Kız isimleri rakam olarak verilir Arap toplumunda
Ben tekim zaten kimi ayıracaklar :D
He ya
Evet düşünüyorum
hayir dusunmuyorum
Hayır düşünmüyorum
Hayır ailede ayırımcılık olmaz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?