Kurban Bayramı adı altında katledilen hayvanlarımıza kimse acımıyor mu?

Müslüman bir ülkeyiz bende Elhamdülillah Müslümanım fakat kurban bayramı sevmediğim bayram. Herkes kurban kesme derdin de. Kimi yerlerde vahşice kurban edilen hayvalar oluyor, işkence eziyet dolu anı yaşıyorlar. Neyse, tamam kurban kesiyoruz eti paylaşmıyoruz, paylaşsak da 3 5 kişiye dağıtıyoruz %90 kısmı bizde. Harıl harıl eti doğruyoruz kıyma çektiriyoruz kuşbaşı yapıyoruz sanki yıllardır et yememiş gibi açgözlü insanlarız. Sonra diyoruz ki " kan akıtmak iyidir " ben katılmıyorum. Yazık o hayvanlara genelleme yapmıyorum ama işkence ile kurban edilen hayvanlar oluyor 🙄 Ben şöyle düşünüyorum, Kurban kesmek yerine hayır kurumlarına, maddi anlamda zorlanan yakınlarımıza, insanlara duruma ihtiyaç sahibi insanlara market görüp kurban parasını o aileye vermek daha mantıklı değil mi !
Kurban Bayramı adı altında katledilen hayvanlarımıza kimse acımıyor mu?
Cevapla