Turkcell turistlere ucuz Türklere pahalı tarifeler sunuyor! Ne düşünüyorsunuz?

Turkcell turistlere ucuz Türklere pahalı tarifeler sunuyor! Ne düşünüyorsunuz?

Türk kimliğim olduğu için kendimize eşek mi demeliyiz bilmiyorum.

sırf Türk vatandaşı olduğumuz için kendi ülkemizde oteller daha pahalı, arabalar pahalı, telefon pahalı, elektronik eşyalar pahalı, ev ve kiraları pahalı şimdi de telefon tarifleri daha pahalı 🤨

Güncellemeler
+1 yıl
Turkcell ana bayide çalışan biri ile denk geldim sebebini söyle anlattı. Yabancılar vergi vermek zorunda olmadıkları için ve taxfree (vergi iadesi) ile uğraşmamaları için Turkcell turistlere vergisiz tarifeler çıkarmış. Tarifelerden KDV, ÖTV ve ÖİV çıkarınca tüm tarifeler ucuz oluyor dedi…
Turkcell turistlere ucuz Türklere pahalı tarifeler sunuyor! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla