İstanbul Belgrad ormanına gelen Avrupalı turist kafilesi çöp topladı. Bu ayıp bize yeter mi?

İstanbul’a Avrupa sınırından gelen 26 kişilik turist kafilesi Belgrad ormanında piknik yaptı. Piknik yaptıkları sırada 32 poşet çöp topladılar.

Bazı Avrupalı gençler bu kadar güzel bir doğanın kirli olması hiç adil değil diyerek not bıraktı…

İstanbul Belgrad ormanına gelen Avrupalı turist kafilesi çöp topladı. Bu ayıp bize yeter mi?
İstanbul Belgrad ormanına gelen Avrupalı turist kafilesi çöp topladı. Bu ayıp bize yeter mi?
Cevapla