Gazze de yasanilan bu zulüm icin ne yapdiniz, ne yapmayi düsünüyorsunuz?

Zulümü duymayan var midir acaba? Boykot etmemiz lazim, zulümü daha cok paylamamis lazim , unutmamiz ve unutturmamiz lazi, hayati normal yasiyoruz ve bu hic normal degil

Gazze de yasanilan bu zulüm icin ne yapdiniz, ne yapmayi düsünüyorsunuz?
Cevapla