Sokak köpeği olayına bile dini karıştıranlar var. Bu ulkede neden her kesim isine gelince dini kullanıyor?

Inacli biriyim ama Hiç inanmayana benim dinime saygı göstermesi kosulu ile de yerden göğe kadar saygı duyarım. Sadece hakaret edilip dalga geçilmesine karşıyım. Bunun yanı sıra rant elde etmek için dini kullananlara ve namaz gösterisi yapanlara da büyük tepki gösteririm. Din kişi ile Allah arasındadır 3. kişiler bundan haberdar olmamalı. Neyse gelelim asıl konuya ömrü boyunca din ile dalga geçmiş alay etmiş saygı duymamış bazı insanlar bile bugün kalkıp sokak köpeği olayında ayet hadis paylaşıyor. Peygamber efendimizin hayvanlar konusunda yaşadığı olayları anlatıyor alıntı yapıyor falan. Yahu bu ülkede herkes mi işine gelince dini kullanır ya yapmayın etmeyin. Çık düşünceni savun gerekçelerini söyle niye dini kullanıyorsun bıktım siz ve sizin gibilerden.
Sokak köpeği olayına bile dini karıştıranlar var. Bu ulkede neden her kesim isine gelince dini kullanıyor?
Cevapla