Neden kapalilara dinin savunuculari gibi davraniliyor?

Ben ergenligimden beri 10 senedir kapaliyim. Çok fazla dini eğitim de aldım ama son yıllarda bilime vs yöneldim. Lisede fende okudum. Üniversitede mühendislik. İllaki dini bilgilerimi taze tutmaya çalışsam da bir din alimi kadar olamıyorum. Bu mühendislikte İslam karşıtı olmayan çok az kişi vardı. Mezun oldum hala bıkmadılar. Senelerdir nerde dinde açık bulduğunu düşünseler bana geliyorlar. Ya ben kendimce dinini yaşamaya çalışan bir Müslümanım. Kapalı olmam namaz kılıyor olmam niye bu kadar dert oluyor bunlara anlamıyorum. Millete laf anlatmaya çalışmaktan da yoruldum. Hayatımın her döneminde bunlarla karşılaşıyorum. Bıktırdılar vallahi. Normalde gerçekten merak edene anlatırım. Bunların amacı sadece tartışmak. Dinde evet dini anlatmak farzi ayn ama böylesine susmak daha uygun sanki. Çok bunalıyorum. Normal mi böyle davranılması soruyorum size?

Neden kapalilara dinin savunuculari gibi davraniliyor?
Cevapla