Güncellemeler
+1 yıl
Ölmüş.
Ortadoğuda yükselen nabızın ardından bugün İran cumhurbaşkanı İbrahim Reisi’nin uçağı düştü. Kurtarılma çalışmaları devam ediyorken, siz ne düşünüyorsunuz? Devlet başkanının uçağının düşmesi tesadüf müdür?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Basi acik kadinlar sokak ortasinda dövülmelidir diyen birisi kendisi. Gebersin, sadece kazaniriz.
Seni görünce hep bu adam aklıma geliyor aristooo bebişim
Dedemin gençliği 🥹
Dedenden el almışsın
Dedemi sadece fotoğraflarda gördüm. Üzdün ama sen beni şimdi, Allahın belası karı 🥹
Gel omuzumda ağla bebişim teselli ederim seni
🥹
ayy benim yükseklik korkum var binmem helikoptere uçağa falan.
Oy oy guzuuum başımın üstünde yerin var
o olur 🥹
Dıgıdık dıgıdık 🥹
beyaz atlı prensim 🥹
youtube.com/shorts/7_wRs5XJsKM?si=MVCHhaGbfAPgSRr9
at dilinde seni seviyorum demek
Yeaaaahhh
allah taksiratını affetsin.
Boş ver şimdi onu, kahvaltıya ne hazırladın 🥹
nesquik. yeter mi?
Nesquiki sütle, seni gelinlikle 🥹
bunun için çok gencim 🥺
Sevdiğim kız bana abi diyince 🥹
sana hayır dersem ağzım kapansın açılmasın 🥹
Adamlarda ambargodan dolayı teknoloji sıfır
Bu adamın uçağından daha büyük dertlerim var belkide ölmüştür şuana kadar
Kesin senin parnağın vardır işin içinde
Elim cebimde gezdim bugün
Muhsin Yazıcıoğlu’nun ölümü geldi akıllara
Ortadoğu rahat bi nefes alır mı 🥹
O konuya değinmek istemiyorum suikast olabilir demek istedim
Neyse salla öldüyse öldü, akşama ne yemek yaptın açım ben aç.
Fırında makarna 🍝 gelirken ekmek al
Makarnanın yanına ekmek mi?
Evet? 🥲 ben yiyorum
Garibanlar 😂
@Alfalog_Tuğ Ekmek arası makarna yapıyor
Kendin pişir 😒
Yemem zaten vizyonsuza bak ekmek arası makarnayı bize kakalayacak
https://youtu.be/0ZY5jxaRDZ4?si=Fb__-7hy92WBQv3E
Bak küçüklüğünü buldum
Lan gözlüğü var bunun, benim yok ))
Tamam büyüyünce şey olmuş işte 😂
o kim la sakallı anarşit
Suikast, oyun hrpsi olabilir
Tapınakçılar yine bir şeyler deniyor sanırım 🙄
Belki İsrail'in parmağı vardır.
Şehitliği kabul olur inşAllah
Allah korusun inşallah bişeyi yoktur
Sana bir şey olmasın
Olmaz yavrum, sen meleğim korursun.
Korurum seni tabi
www.instagram.com/.../?igsh=MXhxYnRtZ3FjbWE1MQ==
😂😂😂
@biradettubaa Ne gösterdin koruyucu meleğime? 🥹
Şşşşttt sessizlik
Hiç bir Arap ilgilendirmiyor beni
İranlışarın araplıkla hiçbir ilgisi yok türkler daha çok arap
Bana ne sorduk mu
Cevaın silinecek
İtrail
Suikast