Arkadaşlarımla siyasi görüşlerimiz farklı ancak hiç onları dislamam insanlar neden gorusten dolayı disliyor?

18 yaşındayım şu ana kadar Türkiye düşmanı sarı torbalari savunan ülke düşmanı Atatürkçü satanist ateist deist laikci yani o tür insanlarla konuştum ve hiç birine saygısızlık yapmadım. Bu konustuklarim internettendi ve hepsi aşırı sinirlenip tepki veriyorlar ben Erdoğan baban göre şu an için en iyisini yaptı ancak zaman değişecek artık bitecek bana karşı kimse laf atamaz. Dinini aevdigim için Atatürkçü geliyor en azından sizin gibi bir küpün etrafında donmuyoruz Allah'a peygambere sövüp araya secde ederim daha iyi diyenler vardı. Ancak kebdi yakın akrabalarinizda zaten ataturkcudur onlarla iyi anlaşırız bu siyasi düşünceden dolayı uzmeyiz zatenki üzülecek bir şey yok o geliyor Osmanlı Türkçesine abdulhamide Osmanlıya sovuyor oda tam tersi gibisinden gulusup geçiyorlar :D

Arkadaşlarımla siyasi görüşlerimiz farklı ancak hiç onları dislamam insanlar neden gorusten dolayı disliyor?
Cevapla