+1 yılÖlümüne benimsiyorum ve Mustafa Kemalin askeriyim! Atatürkle ilgili sorularda, bu yazımı muhakkak paylaşırım. Yazının ana başlıkları; Atatürkün soyu ( malum Çok iftira var ) , Vatanı nasıl kurtardı? Ülkeyi nasıl kalkındırdı? Ne gibi iç tehditlerle mücadele etti? Cumhuriyet nasıl dağılma dönemine girdi? Cumhuriyeti Fiilen yıka. Akp nasıl gider? ve Cumhuriyet nasıl kurtarılır?
HER ŞEYDEN ÖNCE ATAMIZIN SOYUNA BİLE HAKARET EDENLER VER. SOYU HAKKINDA, NET CEVAP VERELİM
Atatürk Türk oğlu Türktür.
Babası Ali Rıza Efendi, annesi Zübeyde Hanım’dır. Baba tarafından dedesi Hafız Ahmet Efendi XIV-XV. yüzyıllarda Konya ve Aydın’dan Makedonya’ya yerleştirilmiş Kocacık Yörüklerindendir. Annesi Zübeyde Hanım ise Selânik yakınlarındaki Langaza kasabasına yerleşmiş eski bir Türk ailesinin kızıdır.
https://uludag. edu. tr/atabolum/konu/view? id=3372&title=ataturkun-hayati
ATATÜRKÜN VATANI NASIL ZORLUKLARLA KURTARDI?
Ülkeyi emperyalistlere peşkeş çeken osmanlıyı yıkarak, laik Türk devletini kurmuştur.
Zaten hocaları" keşke Yunan Galip gelseydi keşke şeriat gitmeseydi " diyen Yunansever hain olmakta. Sen de böylesin. Detaylı olarak şöyle izah etmek gerekirse;
Islamcı Osmanlı yönetimi;hilafet , şeriat ve tahtın korunması şartıyla Sevr ile Manda Himayeyi kabul ederek vatanı satmıştı. Atatürk ile silah arkadaşlarını durdurmak için ise; idam fermanı imzalanmış, cihatçı terör orduları kurulmuş ve sukaistçiler tutmuştu. Zira Ataturkün Samsuna gönderilmesi nedeni, Türk direnişini bastırmasaydı ve Atatürk bu emre uyumayınca;hain şeriatçı halife Padişah bu önlemleri aldı. Bunların hepsi de belgesidir ve aksini ispat eden tek bir kaynak yoktur.
Lakin hain padişah ve efendileri emperyalistler , ne kadar çabalasa da başarısız oldular. Padişah da Ingiliz gemisiyle kaçtı. Biz de tam bağımsız laik Türk devletini kurduk. Senin hain atalarının, emperyalistlere verdiği her şeyi de geri aldık. Ama emperyalizm rahat durmadı ve kürtleri kullanıp isyanlar çıkardı. Bunları da bastırdık. Bu yüzden pkkalılar ve şeriat isteyen emperyalist iş birlikçiler, Atatürkü sevmez. Eğer saltanat kaldırılmasaydı, ülkede iç savaş çıkacaktı. Bu yüzden düşmanla iş birliği yapan Osmanlı yönetim, Saltanatın kaldırılmasıyla tamamen sona erdi ve iyi de oldu.
ATATÜRK VATANI KURTARDIKTAN SONRA NELER BAŞARMIŞTIR?
Emperyalist güçleri Anadolu’dan söküp atmıştır
Göktürklerin ardından yaklaşık Bin 300 yıl sonra tarihte ikinci kez Türk adıyla kurulmuş bir devlet olan bağımsız Türkiye’yi tüm Dünya’ya ilan etmiştir
Saltanatı kaldırmıştır
Halifeliği kaldırmıştır
Cumhuriyeti kurmuştur
Tekke ve zaviyeleri kapatmıştır
Yazı devrimi yapıp arap harflerini yasaklamıştır
Cehalete karşı başlattığı okuma yazma seferberliği ile büyük devrim gerçekleştirmiştir
Şeriat yasalarını kaldırmıştır
Kadınlar ile erkekleri hukuken eşit hale getirmiştir
Seyitlik, Şeyhlik gibi ünvanları yasaklamıştır
Büyücülüğü muskacılığı yasaklamıştır
Giyim kuşam devrimi yapmıştır
Ümmet ulusu yerine Türk kimliği ile devlet inşa etmiştir
Türk dilini sadeleştirmiştir. Kur-an’ı Türkçeye çevirtmiş ve tefsirini yaptırmıştır
Okullar fabrikalar yaptırmıştır
Yollar köprüler demiryolları yaptırmıştır
Hastaneler inşa etmiştir
Türk tarımını modernize etmiştir
Hayvancılığı yeniden ayağa kaldırmıştır
Sanayi de dev adımlar atmıştır
Limanlarımızı denizlerimizi millileştirmiştir
Türk milletinin özgüvenini yeniden tesis etmiştir
Yurtta Barış Dünya’da Barış diyerek memleketin çevresini bir barış bölgesi haline getirmiştir
Tekke ve Zaviyelerinin Kapatılmasıyla Bireyler Kulluktan Efendiliğe Çıkarıldı
Atatürk’ün tekke ve zaviyeleri akıl ve bilimden uzak, üretmeyen sürekli tüketen yapılarından ötürü kapattığını söyleyen Yılmaz, ‘Burada tarikatların tuzağına düşürülmüş insanların önce aklı alınmıştır. Tarikatlara Aslan olarak girenler, koyun olarak çıkar. Atatürk, akıl ve bilimden uzak, üretmeden sürekli tüketen iç emperyalistlerin musluklarını kapatmıştır’ dedi
Atatürk’ten sonra günümüzde tekke ve zaviyeler hala varlıklarını sürdürdüğüne dikkati çeken Yılmaz, ‘Atatürk’ün aramızdan ayrılmasından sonra, daha fazla tarikat yuvaları günümüzde açılmıştır. Neden, akılsız adamlar lazım onlara ki, işlerini yürütebilsinler. Şu an Türkiye’deki tarikat yuvalarında rey sahibi kimse yok. Tarikat lideri ne derse, emrindeki sözde mürit dedikleri aslında köleleştirilmiş kitleler, onun dediği gibi hareket ederler. Ulu önder Atatürk’ün burada yaptığı en önemli şey, bireyleri kulluktan efendiliğe çıkarmak olmuştur’ dedi
Atatürk’ün En Önemli İkinci İcraatı Hilafeti ve Saltanatı Kaldırmasıdır
Atatürk’ün siyasi dehasının birçok yönü olduğuna işaret eden Hakkı Yılmaz, ‘hilafetin ve saltanatın kaldırılması Kur-an’ın tam olarak isteğidir. Kur-an’da asla sultanlık, saltanatlık makamı yoktur. Kur-an’da idari yönetimde söz sahibi olacak kişilerin bilgili ve konusunda tecrübesi olan bireylerden seçilmesi emredilmiştir. Kur-an veliahtlık makamı yoktur.
Ayrıca dünyada babadan oğula veya veliahtlık yöntemi ile devler idaresinin yapıldığı ülkelere bakın, hepsinde kargaşa hakimdir veya çoğu yıkışmıştır. Atatürk, ülke idaresini sözde seçkinler sınıfından almış, toplumun kendisine vermiştir’ dedi
‘Atatürk’e olan husumetin en önemli neden; iç ve dış sömürgecilerin muslukların kapatılmış olmasıdır. Bunun iki yönü vardır. Birincisi emperyalist dış kuvvetlerdir. Çünkü atatürk her şeyi millileştirmiştir. Türkiye’nin nimetlerini, Türk milletine iade etmiştir. Türkiye içerisindeki üretmeden devamlı tüketen asalaklar da Atatürk’e düşmanlık yapmıştır’
Bu kısma kadar yazılanlar, buradan alıntı. https://www. uretenankara. com/ataturk-u-olumsuzlestiren-24-maddelik-icraatlari/3306/
ATATÜRK CUMHURİYETİ NASIL BATIRILDI?
Atatürkün ekonomi konusuyla yaptığı dev reformlar sayesinden, 1947 ye kadar kesintisiz cari fazla verdik. Adnan Menderes ülkeyi batırdı ama yine de 2002 ye kadar kendimize yetiyorduk. Zira AKP;
-Atatürkün kurduğu tüm fabrikaları sattı ve böylece yerli üretimi bitirdi
-Madenleri yabancılara borç karşılığı sattı ve böylece yerli maden kalmadı
-Hibrit tohumu, kimyasal gübre ve ilaçlı tarımı zorunlu hale getirdi. Böylece tarım maliyetleri, hızla arttı. Çiftçi kazanamamaya başladı ve tarımı bıraktı. Köyler, böylece büyük oranda boşaldı
- Tarıma bağlı sanayi de tamamen çöktü.
Yani kendimize yetebilen bir ülke iken, her şeyi ithal etmek zorunda kaldık ve bu da dövize bağlı olmamıza neden oldu. Bu da hayat pahalılığına ve dışa bağlı kalmamıza neden oldu. Bir savaş çıksa, aç kalırız aç. Çünkü Gübreyi, ithal ham maddelerle üretiyoruz. Gübre olmasa, ekim yapamayız.
Muhalefet iktidara gelse, bu krizden çıkması çok zor görünüyor. Önce sığınmacılar gönderilecek ki kıt kaynaklar bize yetsin. Sığınmacılar da gönüllü gitmez. Sığınmacıları gönderebilsek bile, tarım ve sanayinin 1990 lardaki duruma dönmesi ve kendimize yetebilir hale gelmemiz; 10 seneyi rahat bulur. Geleceğimizi, hiç parlak göremiyorum. Ama yine de bir Mustafa Kemalin Askeri olarak , ülkemdeyim ve mücadele edeceğim. Tanrı, yardımcımız olsun
ATATÜRKÜN ÜLKENİN İÇ GÜVENLİĞİ İÇİN VERDİĞİ MÜCADELER
1. ŞERİAT İSTEYİP LAİK TÜRK DEVLETİNİ YIKMAK İSTEYENLERE İZİN VERMEMİŞTİR
Şeriat , hep emperyalistlerin istediği şeydi. Sevr projesinde de şeriat, hilafet ve saltana dokunmadılar. Çünkü şeriatın olduğu ülke, hep iç çatışmalar içinde zayıflamaya ve gelişmemeye mahkumdur. Ayrıca Osmanlı üzerinden, islamı kontrol etmek de istediler. İngilizlerin yerini, 2. DÜnya savaşında Amerika aldı ve şeriat istiyor. Zira Türkiyenin bölünebilmesi ve sevrin uygunabilmesi için, şeriat gelmeli. Şöyle ki halkın, % 40 ı kesin şeriatı istiyor ama yarısı istemiyor. %10 nu temsil eden Mhp ve DEM seçmeni ise, belirsizliğini koruyor. Zira Mhp ile DEMİN toplam oyu, bu kadar. Şimdi bir kesim diğerini yok edemezse, şeriat ülkenin bir kısmında uygulanması için bölünme olması lazım. Aynen, Korenin bölündüğü gibi.. Zayıfladığımızı gören; Yunanlar ve suriyedeki dev pkka terö ordusu , bir taraftan bizden toprak kopartır. Kaldı ki bir kesim yok olsa bile, ülke yine çok zayıflar ve istilaya hazır hale gelir. Yani şeriat, Türklerin gelecek 100 yıla sağlam çıkmasına kesin engel olmakta.
Bu yüzden Amerika , şeriatı getirip Türkiyeyi bölmek için; suriyelileri ve Afganları başımıza bela etti ki şeriatın gelmesi kesin olsun. Çünkü akplilerin evlatları laikçi olup akpliler kendi evlatlarına kurşun sıkmayabilir. Bu durumdabunların gelmeleri için; Amerika/israil sınırlarımızı mayınlardan temizledi, Suriyeyi ve Afganistanın karışmasına neden oldu , daha sonra sürekli geldiler, akp de aldı ve bu şeriatçı sığınmacıların ülkemizde kalmaları için para harcadı. Bunları ülkede tutan ise, AKP. Suriyeliler ve Afganlar ise, şeriatçı olup; eşleri çarşaflı, şeriat istiyorlar, Esad şeriata izin vermediği için geldiler , hepsi silah kullanmayı iyi biliyorlar, Erdoğanı seviyorlar ve gitmemek için her şey yaparlar. Cemaatler de sığınmacıları sürekli kolluyor ve şeriatın gelmesini istiyor.
MAYIN temizleme detay: https://www. odatv. com/siyaset/nato-mayinladi-israil-yerlesecek-5462
Amerika suriyelilerin Türkiye'de kalmasını istiyor kaynak:
https://21yyte. org/tr/merkezler/islevsel-arastirma-merkezleri/milli-guvenlik-ve-dis-politika-arastirmalari-merkezi/amerikalilar-da-suriyelilerin-turkiye-de-kalmasini-istiyor
Bir de şunu da belirtmek gerekir ki NECMETTİN ERBEKAN, şeriatı 1997-1998 de getirecekti. Zira tüm belediyelerı cumhuriyet karşıtı konuşma yapıyor, şeriat isteriz gösterileri oluyor ve ERBEKAN '' adil düzen ( şeriat gelecek ) kanlı mı olacak kansız mı? '' diyerek ülkeyi adeta iç savaşa sürüklüyordu. Amerikanın ikazlarına rağmen PKKA yı bitiren TSK da bu iç savaşa engel oldu. ERBEKAN, pişman oldu ve TSK 'dan şikayetçi olmadı. Bu yüzden Amerikanın terör örgütü fetö, 28 Şubat davasını açabilmek için; Erbakanın ölümünü bekledi. Zira Erbakan, darbe yoktu diyecekti ve dava düşecekti. Akp ile FETÖ savaşı başlayınca, dava AKP ye geçti. Akp de bu davayı devam ettirip Amerikanın planladığı iç savaşı engelleyen ve pkkayı bitiren paşaları hapishaneye tıktı. Hapishanede, canlı canlı idam ediliyorlar ve hesabını elbet soracağız!!
28 Şubat Kumpas Davası Aslında Nedir?
28 Şubatın önde gelen ismi Kahraman Genel Kurmay Başkanı İSMAİL HAKKI KARADAYI, Amerikanın ikazlarına rağmen PKKA yı bitiren Kuzey irak harekatı yapmış. 30.000 askerler yapılmış. Bugünün 70.000 askerine tekabül ediyor. Bugün ki suriyelileri ülkemize alıp Suriye'de kürdüstanın kurulmasına neden olan şeriatçı TSK ise, 60.000 kişilik YPG terör ordusu imha edemiyor. Çünkü Amerika izin vermiyor. Amerikanın neden, 28 Şubat paşalarından korktuğunun başkaca izahı olamayacağı gibi; şeriat istediğinin de en önemli kanıtlarından biridir.
28 ŞUBATLA İLGİLİ DETAYLI ve BELGELİ BENCEM. BURADA TÜM KANITLAR, DAHA DETAYLI VAR.
https://www. KızlarSoruyor. com/gundem/a192721-28-subat-kumpas-davasi-aslinda-nedir
2 KÜRDÜSTANA İZİN VERMEMİŞTİR
Şimdi Güney Doğuda halkın geneline yakını, pkkanın siyasi uzatısı DEM e oy veriyor. DEM'de pkka terör örgütünü destekliyor. Pkkaya destek verenler de açık ve net teröristtir. Pkkayı desteklemeyen, çok az kürt tanıdım ama bunlar da Hizbullahçı terörist. Atatürkü seven kürt, iki tane ancak tanıdım. Bize böyle kürt lazım ama sevmeyen pkkalısını çok tanıdım. Adana'da kürtlerin içinde okuğumdan, ciğerlerini iyi bilirim. Yoksa ; Arnavutlara, boşnaklara, Lazlara , Ukraynalılara vs vs bir öfkemiz yok. Zira hepsi Laik Türk devletine saygılılar; yıkıcı tavır sergilemiyorlar. Ayrıca kürtler, osmanlıdan beri kürdüstan kurmak istiyor. Osmanlı özerkli vermiş uğraşmamış ama biz bu özerkliği Atatürk ellerinden alınca; topraklarımızda hak iddia etmeye başladılar ve sonuç ortada.
Ama pkka, 1999 da tamamen bitirildi. Şöyle ki ; 1980-1990 da DOĞUDA ohal vardı, dışarı çıkamıyorlardı ve dışarı çıkanın nefesini kesiyorlardı. Böylece pkka, doğuda bile apo eylemi yapamıyordu. Terör, böyle sıfıra indirildi ve akp ile birlikte yeniden canlandı. Bakınız Çin, Doğu TÜRKİSTANI ( Türkiyenin iki katını) sert askeri rejimle elinde rahat tutuyor ama haksız. Çünkü orası, Uygurların ve çinliler sonra geldi. Lakin biz, pkkalılardan önce burada idik ve kürdüstanın kurulmasına izin verilemez.
AKP 2028 de iktidar olarak seçilirse, Amerikanın BOP projesi kesinlikle gerçekleşecektir
SümerlerinTürk olduğuna dair deliller
https://www. youtube. com/watch? v=LqGadJHd3CQ&t=639s&ab_channel=SerkanKo%C3%A7%2FKamFilm
ÖZETLE ATATÜRK DÜŞMANLARI EMPERYALİZME HİZMET EDEN BÖLÜCÜ VATAN HAİNLERİDİR!!
ATATÜRK 10 SENE DAHA YAŞASA NELER YAPARDI?
-Atatürk, kürtleri Türkleştirmek için okullar açmıştı ama son dönemlerine denk geldi ve Adnan Menderes de kapattı. Eğer yaşasaydı, Türkleştirme olabilirdi. Adnan Menderes zamanında sekteye uğradığından, kürtçülük yeniden canlandı
-Ekonomi, tarım ve sanayide çok daha iyi noktada olurduk
-Şeriat isteyenlerin güçlenmesi, belki daha zor olabilirdi
-Daha güçlü Atatürkçü kadrolar yetişir ve CHP bozulmazdı
ATATÜRKLE İLGİLİ EN İYİ KAYNAKLAR HANGİSİ
ATAÜRKLE İLGİLİ EN İYİ ÇALIŞMALAR YAPAN TARİHİÇİ, SİNAN MEYDAN OLMAKTA. TÜM KİTAPLARINI, KÜTÜPHANELERDEN ÜCRETSİZ TEMİN EDEBİLİRSİNİZ. EDEMEDİKLERİNİZİ DE SATIN ALINIZ. BELGESİZ , TEK BİR ŞEY YAZMAMIŞ
AYIRCA FARKLI İKİ TARİHÇİNİN BU KİTAPLARINI DA TAVSİYE EDERİM.
https://www. kitapyurdu. com/kitap/yurtsuz-imparator-vahdeddin-ingiliz-gizli-belgelerinde-vahdeddin-ve-osmanli-hanedani/104257. html
https://www. kitapyurdu. com/kitap/ic-isyanlar-ve-seyh-said-isyani/97832. html
PEKİ ATATÜRKÜN CUMHURİYETİNİ HEDEF ALAN AKP DEN NASIL KURTULACAZ?
2028 cumhurbaşkanlığı seçimlerinde, ilk turda Zafer partisini seçtiremez isek ; Chp yi iktidar yaparak engelleyebiliriz. Şöyle ki , AKP ile CHP nin pkka ile olan yakınlığı arasında fark yok. Detaylı olarak şöyle izah etmek gerekirse AKP, pkka ile çözüm süreci yaptı. Ancak iktidarı kaybedince, geri adım attı. Lakin pkkanın şehirlere, HENDEK kazmasına ve özerklik ilan etmesine izin verdi. Şimdi de çözüm sürecinin adımları atılıyor.
Zira AKP ;Diyarbakır'da kürdüstan kurmak için ATATÜRKE baş kaldıran Şeyh saidin adını bulvara veriyor ve Pkka kurucularına 1982-1984 Diyarbakır Cezaevinde işgence edip öldüren Şehit Binbaşı ESAT OKTAY YILDIRANIN ADINI okuldan kaldırıyor ve HDP yi de kapatmıyor. Hep tavizler veriyor ama HDP nin kendi kontrolüne girmesini istiyor ki seçmenine çözüm sürecini yutturabilsin. Amacı şeriat bazlı kürdüstanı kurmak ve böylece Akp seçmeni tepki vermez. Muhalefeti ise, susturur. şu an, bunun pazarlığı yapılıyor. Zira HÜDAPAR, şeriat kürdüstanı savunuyor ve akp nin ortağı. HDP (DEMİ DE) ŞERİAT kürdüstanı kabul ettirmeye zorluyor. tamam derse, olacak.. şu an görüşmeler olduğuna ilişkin, Akp nin içinden sesler geliyor. Şu linlkleri okusan, ne demek istediğimi anlarsın
https://www. voaturkce. com/a/diyarbakirda-sey-said-bulvari-tartismasi/7389576. html
https://www. karar. com/guncel-haberler/esat-oktay-yildiranin-adi-okuldan-kaldirildi-1822673
Peki CHP İKTIDARA NASİL GELEBİLİR?
Eğer ; muhalafetin Cumhurbaşkanı adayı pkka ile arasına mesafe koyabilen sağlıklı genç bir aday olur, Suriyeliler yine oy kullanmak istemez , muhalefetin adayı kazanır ve Erdoğan da koltuğu devretmek isterse Chp iktidara gelir.
En son ki 31 Mart 2024 seçimlerinde, vatandaş yapılan milyonlarca suriyeli sandığa gitmek istemedi. Çünkü Yeterli eğitimleri yok. Akp bu defa yeterli eğitimleri, verecektir. Zira AKP,31 Mart 2024 yenilgisini beklemiyordu. Suriyeliler, en büyük umutları olmakta. .
Chp nin adayı ise, Bolu Belediye başkanı Tanju Özcangibi ; genç, sağ seçmenden oy alabilecek ve pkka ile arasına mesafe koyabilen aday olmalıdır. Başka da pkka ile arasına mesafe koyan genç ve sağlığıiyi milliyetçi aday yoktur. Muharrem Ince veya Mansur Yavaş derdim deçok yaşlılar. Sağlık sorunları da illa ki vardır.
İmamoğlu ise , pkka ile arasına mesafe koymuyor ve sığınmacı taraftarı söylemlerdebulunuyor. Bu yüzden Erdoğan veya halefleri karşısında , şansı olmaz. Yani aday seçimi, çok önemli. Kim olursa olsun, geçmişinde pkka taraftarı söylemi olmamalı
Ayrıca Akp nin ekonomiyi düzeltememiş olması ve akp seçmenin sığınmacılardan iyice bıkması da gerekiyor. Çünkü halkın Erdoğan ve yerine gelecek isimlere sevgisi, ancak böyle kırılır.
Ben ise Akp nin ekonomiyi, sığınmacılar gitmeden düzeltebileceğini sanmıyorum. Çünkü , kaynak yok.. Madenleri de hep yabancılara satıp Atatürkün kurduğu fabrikaları kapattı. Chp de sığınmacıları göndermeden, ekonomiyi düzeltemez. Zira kaynak yok kaynak!! Sığınmacıları göndereceksin ki tasarruf yapabilip ekonomik reformları gerçekleştirebilesin. 13 milyon sığınmacı, az buz rakam değil!!
Hadi diyelim Chp nin adayı kazandı. Peki Erdoğan koltuğu teslim edecek mi? TSK, yargı , Emniyet ve MİT elinde iken; koltuğu teslim edip işlediği suçlardan dolayı teslim etmez diye düşünüyorum. Böylece ülke, karışır..
Hadi teslim etti diyelim, chp nin işi baya zor. Önemli kurumlardaki akpliler, devleti çalışamaz hale getirecektir elbet. Yani önce TSK yı, Yargıyı ile Iç işleri bakanlığını ; Atatürk düşmanı cemaatlerden temizlemeden devleti yönetemez. Ancak hele bir iktidara gelsin, tüm güçlükleri aşacak kadrolara sahip olduğuna inanıyorum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kâfidir."
Vatanını ve milletini seven asil Türkler benimser.
93 Yorumla- +1 yıl
Harikasın 🌹🌹🌹
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Sen çok daha harikasın 🌹
+1 yılKesinlikle önemsiyorum. Dünyaca tanınan bir lider. O bizim her şeyimiz gurur kaynağımız. Kadınların toplumda var olmasını sağladı. Şu an mesleğimi icra edebiliyorsam onun sayesindedir.
08 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle bende öyle düşünüyorum Simge adeta efsane
- +1 yıl
Simge ne alaka?
- +1 yıl
Türkiyenin simgesi
- +1 yıl
Simge ne alaka derken?
- +1 yıl
Tamamdır özel isim gibi yazılmış ondan sordum.
- +1 yıl
Yok be hemen de gerildin 😂
- +1 yıl
Yok ne gerileceğim konuyla alakalı farklı bir şeyse anlamaya çalıştım o kadar.
- +1 yıl
Anladım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
- Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMustafa Kemal ATATÜRK fikirlerini benimsiyorum her zaman
10 Yorumla Siyasetçilerin fikirlerini önemsemem.
Osmanlı İmparatorluğu nun ocağın da yetişmiş iki cihân ı da bilen İnsanlar da boş konuşmaz.02 Yorumla- +1 yıl
Mesela?
+1 yılDeğilim ve sevmiyorum ama Pkk vs ortam da Atatürk'ü savunurum o ayrı ite çakala laf ettirmem açıkçası
00 Yorumla
u +1 yılBenim Naçiz Vücudum Elbet Bir Gün Toprak Olacaktır Ancak Türkiye Cumhuriyeti İlelebet Pahidar Kalacaktır
00 YorumlaEvet fikirleri benimsenmesi gereken sayılı insandan en saygın olanı
10 YorumlaTabikideee, daha iyi bir komutan var mı? Yok. Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun inşallah.
01 Yorumla- +1 yıl
Aminnn
hala ondna mantıklı görüş çıkamadı ülke yararına
00 Yorumla
+1 yılBenimsiyorum🩷🩷🩷🩷🩷🩷
11 Yorumla- +1 yıl
Ne mutlu sana
+1 yılElbette😍
00 Yorumla
+1 yılhiç birini benimsemedim ve sevmiyorum da
00 Yorumla
+1 yılBenimsiyorum bence çok değerli fikirleri var
00 Yorumla
+1 yılhayır
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 