Hırsızlık yaparken yakalandı avm ye girişi yasaklanıp kimliğinin fotosu çekildi bi şey olur mu?

Merhaba arkadaşım avm de bi giyim mağazasından kıyafet alırken yakalanmış özür dilemiş vs onlarda şikayetçi olmayacağız demiş güvenlik şefi yüz tanıma için kameraya baktırmış ve kimliğinin fotosunu çekmiş avm bidaha bu avm ye gelmemesi gerektiği söylenmiş bir şey olur mu çok üzüldü şikayetçi olunur mu sonradan ya da kimlik fotosu neden çekildi bilenler cevaplayabilir mi?

Hırsızlık yaparken yakalandı avm ye girişi yasaklanıp kimliğinin fotosu çekildi bi şey olur mu?
Cevapla