
Neden böyle bir karar alındı sizce? Ve bu lar ne olabilir?

Neden böyle bir karar alındı sizce? Ve bu lar ne olabilir?
Nasıl bir yaptırım uygular bilmiyorum ama uygularsa dolar kuru dalgalanınca biz siyonizme karşı sağlam bir duruş gösterdiğimiz için dış güçler ekonomimize saldırıyor diyecekler. Hem de ticaret yok derken bile devam ettirdikleri ortaya çıktığı için yıkılan din kardeşi imajını canlandıracaklar. Dostlar alışverişte görsün mantığıyla alınan tutarsız kararlar neticesinde olan da halka olacak her zamanki gibi.
Malum son dönemlerde mantıktan uzak duygusal kararlar alıyoruz ondan herhalde, İsraile olan ilişkilerimizi bence korumalıydık eminim çöl farelerinden daha hayırlılar.
Yaptırım karşılıklı olur.
Biz ticareti kestik diye atar yaparsak onlar da gereğini yapar. Ülkeler arası siyaset güçler dengesi gerektirir.
Kesilen bir şey olduğuna inanıyor musun gerçekten?
EİC mi? Vay o kadar mı diyorsun?
Hep Araplar yüzünden bize ne Arabın el ilah putundan biz Türküz biz Türkler istesek de Müslüman olamayız
Cevap
8Cevap
şaşırmadım ben
E ticareti kestik dedi israille. Erdoğan böyle söylediği için onlar da karşı bir tepki verdiler
Erdoğan'ın ben senin... Bize hiç bir faydası olmayan Elin Arabı için daha kötü olan ekonomimizi daha kötü yapacaksın
Bizim ekonomimize daha fazla zarar verilemez ki. Erdoğan o misyonu tamamladı zaten
Büyük İsrail için diye düşünüyorum İsrail bölgede tek güç olup büyük İsrail kurmak istiyor diye düşünüyorum. sizce neden alındı?
Neden olduğunu burdan yazmayayim
Niye?
İsrail’le aramızı bozmamalıydık zaten batmışız
Haberin kaynağına bakabilirmiyiz
İsrael devlet televizyonu Kann ama tr de hbhaber x hesabından yayımlanmış.
TRT de yok. Bırakın şu yalanları
A habere de baksaydın 🤣🤣🤣 TRT diyor
Pp görüdüğmden beri senden elimi yıkamışım. Hahah
Bay bay
O profil herkese nasip olmaz. Öyle doğmak gerek. Sonradan olunmaz.
Bana ne yaaa. Hahasas
Öyle olması gerekiyordu geç oldu ama yinede oldu tebrikler Türkiye Cumhuriyeti
İsrael ekonomik bir kayba uğramaz. 2.7 enflasyonumuz savaş olmasına rağmen
Ne için ne kaybettin ne kazandın? Ülke çıkarı her şeyden önemli.
Erdoğan'a güven olmaz. Vardır bir çıkarı yine
güvenip aldandım
Sanmıyorum yapmaiycaklardir
Hep aynı şeyler karnım tok
Resmen Doğruladı
Tr İsraile ticareti kesti ya , ondan
İnanıyor musun buna gerçekten? Gemiler neden burada?
Hiç ilgilenmem siyaset ile
Türkiye'de artık İsrail malı yerine başka mallar kullanıyorlar
@solcugazete İsrael bunu umursuyor mu? İntel işlemci ısraele ait. Bilgisayarları çöpe atın hadi. Sebze meyve tohumu burdan. Daha bir çok şey sayarım sana.
Hitler'i artık daha iyi anlıyorum
@solcugazete anlaman için yaşaman lazım. Anlamıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?