18 yaşındayım ailem bana elbise aldı bayramlık bende çıkarıp attım giymem dedim günaha girmek istemiyorum dedim yahudi kardeşim destekleyen bir markayı neden giyeyim amaç onları zarara igratmak defil onların ürününden uzak durmak ve günaha girmemek.
Dinen baktığımızda soykırım yapan müslüman cocuklari katleden bir ülkenin malını kullanmak güzel birseymi
Annem toplam 2100 TL ye yakın bir şey vermiş geride iade edemiyoruz ne yapabilirim anneminde üzülmesini istemiyorum parayı geri çekmek istiyorum boşa gidecek yoksa para
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sofrana konan sebze meyve de israil tohumu niye yiyorsun?
Markası ne baya da pahalıymış ya ben olsam giyerdim yazık o kadar paraya, bi dahakine de dikkatli olursunuz boykot malları için
Polo
Yaaa onları boykot ettiğin için onlarında çok umrunda yani. boş ver giy gitsin hediye almışlar sana o kadar
Sen onu giyince kimse olmeyecek arti aynisi senin basina gelse o arap kardesin ilk sana mermiyi sikacak kisi olacak
İsrael de battı şimdi sen almayınca. Tuhhh
Günah olmason diye giymiyorum
Sosyal medya kullanıyorsun. bikgisayarlarinda intel işlemci var. Yediğin içtiğin sebze meyve tohumu, ağrı kesiciye kadar, temizlik ürünlerinin çoğu. Yani bir şekilde bir yerden kaçsan başka yerden günaha giriyorsun
hadi ordan bı dkm bildiğin yok MK qptal qptal algı yapıyorsunuz dikkat ediliyor olduğu kadar yapıyoruz niyetiniz en önemlisidir ben ayriyeten yahudi düşmanı bir onsanim
Düşmanlık sana bir şey kazandırmaz. Kalbini yorarsın. Kimseyi yargılama ki yargılanma. Bir bk bildiğin yok diyorsun. Çok çeşitli ürün ticareti yapıyoruz. İşin içindeyim yani. Ayrıca eğer ağzını bozmak sana yakışmıyor. Söylediklerim doğru. İyi akşamlar. Saygılar.
Boykot ediyorsan internete de girme
Hediye edeceksin ya da giyeceksin
Edersin
Değiştirin.