Gündem konusunda 802 cevap paylaştı. bi kere akp demek dogru değil partinin kısaltması ak parti. bi cacık olmaz takıl ya. soylesin ne var yani. ak parti kan kaybetti bu secimde ok ama 1 2 hamleye bakar bu iş. bu oyların cogu zaten emanet oylar. küskün bi sürü ak partlii var.
bence ak parti ya da baska partiyi savunma genc kızsın sen ya. takıl gez dolas erkek manita yap. manitan varsa onlar fingirdeş vs salla bu işleri ya. neyse senin kararın diyim. bu arada ha savundun ne oldu. sana bir artısı yokki. ha su olur. sen bu işlere girersin sana bi avantajı olur misal bi iş. bi ihale para vs ok. torpilde yapcak olsan bu işler gizli olur.08 Yorumla
Soran+1 yılYa kızı AKP'li diye bilirdim dayısından dolayı bide kapalı diye ama fazlasıyla Akp ve AKP'lilere düşman birisi yani başımı ağrıtacak sanırım bu
Soran+1 yılAma dayısı İstanbul'da Akp başkanı bir ilçeden
Soran+1 yılBuna rağmen düşman yani yarın dayısı bunu sokar torpille bi yere
Soran+1 yılHe bak sen beni anladın cidden bende onu demek istiyorum yarın gidecek okul bitince dayısına diyecekler torpil yaptıracak AKP'den ilçe başkanı olmak üst seviye sonuçda
Soran+1 yılİlçe ismi veremem ama nüfusu yoğun bir ilçede AKP'den başkan ve o ilçe de AKP'nin belediyesinde yani anlayacağın bu kokona istese torpille rahat girer Akp düşmanı olsa bile
En İyi Cevaplar
Fikrinizi insanların değerlerine hakaret ederekmi belirtiyorsunuz
Adalet varı demeyi amcama söylerim tanıdık hakim ayarlar bizde miletvekili bitmez senele ayrı uğrayacağım diyecekmi söylüyorsunuz
Her olayda ülkede adalet yok diyerekmi
orada dediğime iyi oku parası olan hersekilde o ruhsatı alır diyoruz09 Yorumla- +1 yıl
Ben saygı duymanı beklemiyorum ben sana hakaret etmedim Saygı duyarsın duymazsın o senin tercihin ikimizde nu ülke için savaşıyoruz daha iyi yerlere gelsin diye bu ülke ezelden beri yoksullukla sınanıyor
Öğretmenler atanamıyor intihar ediyor babası kızına harçlık vermedi diye Kendi yaşamına son veriyor atıyorum A partisi Gençlerin önünü açsa emeklinin maaşını artırsa Ülkede refah olsa maddi Durumu herkesin iyi olsa bu ülke daha iyi yerlere gelir bende veririm o zaman a partisine
+1 yılYa niye böyle gereksiz polemiğe giriyorsunuz allahaşkına? Söylesin akpli oldugunu ne olacak kimene? Kimseyle polemiğe girme bu sekilde, bişey olur canını çok sıkarsa da, sen de senin de ailen akpde dersin ya gülün geçin böyle şeylere, hepsi ekmeğini parasını yiyor biz birbirimize giriyoruz ancak
14 Yorumla
Soran+1 yılİşte kızın öz dayısı varya akpden ilçe başkanı ama bi görsen AKP'ye kan kusuyor sanki afedersin anasını bellemiş AKP'li birisi. Ya ama okulda dışlanırsam veya birisi başıma bişey yaparsa nolcak kız çok çirkef yani
- +1 yıl
Yahu Bi akpli senmişsin veya sanki terör örgütü gibiymişsin konuşma, kimse Bi halt edemez kimseyi ilgilendirmez deyip konuyu kapat tavrını koy
- +1 yıl
burada sacma sapan yorumlar yapanları da yorumlarını sil kişileri engelle kimse kimseye karışamaz kimseyi ilgilendirmez kimin hangi partiyi tuttugu
Soran+1 yılYa öyle de bunlar öyle çirkef ki insanları tehdit ediyolar artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Gündem konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılBoş insanlar boş işlerle uğraşır neyse bu aforizmamı buraya bırakıp gidiyorum
00 Yorumla Ne kadar canım şeyler bunlar AKP diye düştüğün hale bak. Bir aynaya bak düşün.
01 Yorumla- +1 yıl
CHP iyi olsa çalışırdi koyun
Gizli Üye(36-45)+1 yılAKP'li olmak budur.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılVatan haini. Anca gidersin
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlur böyle şeyler... Babam fanatik ampulcü, ben aşırı solcuyum
00 Yorumla
+1 yılŞu kişinin görüşünü kaldir gerekli ssleri aldım
0133 Yorumla- +1 yıl
@br6868 şimdi milletvekili amcan üzerinden tehtidte ettin. Üzerine bunun cezası artı olarak amcan senin kayirmak uğruna milletvekiliği düşecek bunuda hesapla. Benim amcam polis benim dayım savcı diyenleri cimere yazdım sadece tehtidten 2 yıl aldı. Tanıdık ayarlayacaksin he. Bekle devlet ekranını kötüye kullanmanin cezası topluca başiniz yanacak iyi deşifre ettin bunu en az 3 oy gitti CHP'nin hadi bakalım
- +1 yıl
@br6868 hükümeti hedef alma, hükümete hakaret, devamlı milletvekili amcası üzerinden tehtid, din düşmanlığı, dine küfür, şiddet vay vay ne ararsan var yorumlarda djdjdjdj keleşte varmış olm sende ne işler yerine yapıyor bu CHPliler, CHP'li milletvekilleri nerden alıyorsunuz bu silahları la kimle iş birliği yapıyorsunuz kimsiniz la siz bekle cimere yazayım hepsi dökülür savcılıkta
- +1 yıl
@br6868 hükümeti hedef almaktan, dine küfür etmekten direkt alinirsin abisi. Bak sadece bu ikisinden bile ciddi ceza alırsın. Kim bilir kaç sene. ben para cezasına çeviririm ama sen hükümeti hedef almaktan ve dusurmekten hapsi boylarsin boşuna uğraşma bir CHP'li Eksildi haydi bakalım amcani kendi emellerine kullanırsan amcanda işin içine girer adam kayirmadan burada stres yapma şimdi amcam milletvekili diye ağlayan hoplayan sendin düşünecektin bunları.
- +1 yıl
Yav arkadaşlar tamam aramızda tartışma oldu biz daha Türkiye içince bir karıncayız tartışmayın kendi aramızda ufak çaplı bir siyaset döndü bunları büyütmeyin
- +1 yıl
@br6868 senin kendi yorumlarından haberin var mı elime başka birisi tarafından diğer küfür ve hükümeti dini hedef alan sslerinde geldi. Başka birisi özelden iletti. Ne olacak şimdi senin halin
- +1 yıl
@br6868 ilk sen anayı baciyi karıştırdın. Milletin anasını bacısını karıştırınca böyle cevap alırsın. Anayı karıştırma. Sen ne kadar kâfir olsanda analara laf etmezdim ana kutsal önemli saygı duy sana da saygı duyarlar.
- +1 yıl
@br6868 ben hiçbir zaman milletin anasına bacisina küfür etmem. Karşı taraf benim anama bacima küfür etmedikçe.. türbanlı anan diye başlayan sensin.
- +1 yıl
@br6868 ben anasına küfür etmedim git dikkatli oku. Düşmanıminda olsa ki dusmanimsin ana kıymetlidir. Bu konuda sol kesim direkt anaya baciya kadına küfür ediyor. Birde kadın haklarından bahsedersiniz daha karşı kesimin anasına kadınına saygınız yok.
- +1 yıl
Yav kardeşlerim bu ülke için mücadele veriyoruz ikimizinde eksikleri hataları vardır gözünüzü seveyim uzatmayn
- +1 yıl
Aramızda helallik isteyelim anlaşalım yolumuza bakalım yarın belki biz kazanırız siz kazanırsınız siyaset bu ilk defa değişmiyor son defada değişmeyecek
- +1 yıl
Bak birde ölmüş annesiymiş şimdi bu sana yakıştımı bilip bilmeden küfür ediyorsun
- +1 yıl
@br6868 onun öncesi var görüşler silindi. Partiler benim umrumda değil anana kıymet veriyorsan başkasının anasına bacisini laf atma. CHPde bugün kapanır AKP'de. Sen milletin anansina saygılı ol. Millette senin anana saygılı olsun.
- +1 yıl
Sende bana küfür hakaret ettin ben size küfür hakaret etmedim kendinle çelişiyorsun şu an
- +1 yıl
Siz savcılara hakimlere bile hakaret edermişçesine ironi yaptınız bunuda hatırlatırım
- +1 yıl
@br6868 bak üstte türbanlı baci ana diye bahseden bahseden sensin. Herkesin anası kendine kıymetli ben kimsenin anası değersiz demem. Bana küfür et sadece bana et sorun yok. Ayrıca başka yerlerde de türbanlı analara bacilara küfür ettiğininin kanıtı var. Sen kendi ananı düşünüyorsan başka analarida düşün. Yine diyorum bana küfür et. Ama anayı karışma.
- +1 yıl
Sende ölümş annesine ilk küfürü edenlerdensin sen insanları bilip bilmeden ölü sağ durumlarını bilip bilmeden iftira atmak bu kadar kolay olmamalı küfür hiç bir zaman iyi bir şey değildir hiç bir zaman birbirimize küfür etmemeliyiz
- +1 yıl
Ne anaya ne sana nede bana nede başka bir x kişisine küfürü azaltalım
- +1 yıl
Küfür etmeyelim toplum olarak azaltalım pardon yanlış yazdım 😅
- +1 yıl
@br6868 Allah rahmet eylesin sizin ailenin dini bilmiyorum mekanı cennet olsun. Anneler benim için kıymetli Mansur Ekrem İmamoğlunun bile herkes bir annenin evladı. Ama soruya küfürle ezilirsin ağızna scarlar diye bir görüş var argo terimler var. Bizde sakin kalamiyoruz daha ilk günden dişlayacagiz gibi sözler kullanılmaya başlandı. AKP'yi tutuyorum çünkü unide sekulerleri dişlamadi ama CHP'yi tutmuyorum kapalilari heryerde unide dahil fırsat geçtiği an disalanacaklari söylüyorlar kendi açınızdan bakın akp uniye girmenize izin vermiyor ya da izin verdi AKP'li çoğunluk sizi dişlayacagiz diyor. Sabırla karşılar misiniz yine ben hiçbir CHP'liyi dişlamadim ama buradaki görüşler beni düşman olmaya dişlamaya itiyor
- +1 yıl
Ya dostum bak ikimizde aynı taraftayız ikimizde Türkiye’nin yükselmesi için çabalıyoruz yani öyle birşeyin olma ihtimali yok öyle olsa İbb yurdunda dindar arkadaşlarımda kalıyor Antalya’dada dindar arkadaşlarım kalıyor ama sen bana gene güvenme mevzuda o değil zaten hakkını helal et ben helal ediyorum aranızdaki bir meseleyi büyütmeye gerek yok bunuda dostane bir yerden söylüyorum
- +1 yıl
@br6868 benim anaya babaya baciya saygım var. Hepsi insanın en kıymetlisi. Ben karşı taraf ana bacı baba karıştırmadan küfür etmem. Bende senden özür diliyorum hakkını helal et.
- +1 yıl
İyi geceler
- +1 yıl
@EnamKurcan0 o ülkenin yükselmesini isteyen bir gurup diğer gurubu istemiyor
- +1 yıl
Yani bizde sizinle tam tersini düşünüyoruz fikir ayrılıklarımız baki bununla ilgili bir kaygım bir çekingenliğim yok doların altının hadi bırak doları altını mazotun 1 kg kıymanın fiyatını biz yüksek ve bunu daha kötü olacağını öngörerek karşı çıkıyoruz bu da bizim en doğal hakkımız sonuç olarak 20 küsür yıldır siz yönetiyorsunuz
- +1 yıl
Kıyma sadece bir örnek bunu ev fiyatları ev kiraları meyve sebze enfilasyon gibi gibi sıralayabiliriz neyse cidden birbirimizi ikna edecek bir durumumuz yok
- +1 yıl
tamam abi helalik istedik bundan sonrası sataşmaya girer
- +1 yıl
İyi geceler cidden gözüm kapanıyor kaçtığımı düşünmeyin diye yazıyorum
- +1 yıl
@EnamKurcan0 kalanlar var evet biliyorum çünkü dindar olupta CHP'ye oy atan kişiler var tanıyorum. Ancak CHP'li salt, kemik seçmen her fırsatta muhafazakari hedef alıyor. Ama CHP seçmeni sonunuz geldi diyor. Üç beş muhafazakar var tanıdığım CHP'ye oy veren bak onlarda zan altında o kadar dedim illa ki dışlayan olur ben dışlayanlarla karsilasmadim unide ama olur illa ki dedim ve bugün yaptınızda bunu. Yani bizi hedef alırken size oy veren muhafazakar seçmenide araya katın. Çoğu seçmen sandığa gitmedi bizden çarşaflı kadınlar vardı olduğum yerde CHPye oy veren akpye ders vermek isteyen. Siz sadece partiyi değil seçmenide hedef alıyorsunuz. şimdi ist Ankara Bursa'da bile güvenlik yok muhafazakar kadınlara. Çünkü aşırı bilendiniz. Kaybettik yapacak bir şey yok bu muhafazakar kesimin hatası illa ki dışlanma yaşayacaklar. Yapacak bir şey yok oy verirken bu hesaba katılmaliydi.
- +1 yıl
@br6868 iyi geceler helal olsun sende helal et
- +1 yıl
Arkadaşım olduğunu nasıl düşünüyorsun denk geldik Suriyelileri ve Afganları geri göndereceğimize dikkat çektim
- +1 yıl
@br6868 Yukarıda yazdıgım gibi annem vefat etti pc çocuğu adama koyuyor
Sen yine pc çocuğu dedin şimdi - +1 yıl
@br6868 bu PC çocuğu kelimesini sen yazmadın mı şimdi
- +1 yıl
Ben bunu siyasette sıkılma olarak nitelendiriyorum oy vermeye gitme gibi hep aynı kişilerden sıkılan insanlar olabilir ne yalan söyleyeyim bende gitmedim ama tavrımda nettir yani
- +1 yıl
Yok dostum dememiş diğeri öyle söylediği için ona cevap vermiş ben baktım
- +1 yıl
Neyse vallaha yeter artık iyi geceler hakkımızda hayırlısı olsun en güzeli neyse o olsun iyi geceler uzatmayalım
- +1 yıl
@EnamKurcan0 2 soruda varsınız sizi Afganistana göndereceğiz cevabından ne cıkartamı bekliyorsun
- +1 yıl
Yani nasıl anlıyorsun bilmiyorum belliki aynı dili konuşmamıza rağmen yanlış anlaşılabiliyor ama sizi derken senden bahsetmiyorum gelen sığınmacılardan bahsediyorum topluluk olarak sizi deseydim Arabistan’a gönderecez derdim
- +1 yıl
Benim bu konu ile bi çekincem yok yazdığımın gene arkasındayım
- +1 yıl
@EnamKurcan0 yapacak bir şey yok. ülkede herkes yaşamak istiyor hizmet istiyor. Gerçekten demokratik toplum olsak, CHP belediyeleride teleferik travmay gibi hizmetler sunsa hakkımızı gozetse neden olmasın derim ama en başta CHP seçmeni saldırmaya başlıyor buradan gördüğüm üzere normalde şimdiye kadar sataşan olmadı. CHP'li arkadaşım yok ama hiçbirini dişlamadim da derslerde ekiplerde hep yardım ederdik o kadar. Ama bu kadar saldırgan CHP'li olunca insan bir noluyor diyor haliyle. Bak git sen Kayseri ya da Konya'ya CHP'lisin diye dislanmazsin. Ama muhafazakar Antalya İzmir'e gitse dışlanır. Olay burada. Ben Fransa'nın en sağcı kentinde bile dislanmadim mesela ama buranın İzmir'inde dışlanırim. Bunu bildiğim icin o şehre gitmem. Polemiğe gerek yok. Aşırı sol kesim olduğundan gidilmez.
- +1 yıl
orada gizli sıfat var
- +1 yıl
Hepiniz hakkınızı helal edin iyi geceler benimde helal olsun
- +1 yıl
Dostum ne yalan söyleyim bizde aynı gemideyiz bende Aksaray’a gitmiştim ne yalan söyleyim 2 sene falan oldu bende orada dışlandım bunun muhatabı kim inan bilmiyorum ama senin olmadığın kesin yani bizde size karşı aynı duyguları hissediyoruz ama aynı gemideyiz ülke için birlikte mücadele etmeliyiz biz ayrışmak istemiyoruz dindarıda benim kardeşimdir Aleviside türkü kürdü lazı Çerkez’i daha sayamadığım herkesle aynı gemideyiz Türkiye batsa bizim gidebileceğimiz yer var mı zaten Osmanlı’dan dolayı bizi sevmiyorlar sen sanıyormusun İran Suriye alacak bizi hayır o yüzden hep birlikte birbirimizi ayrıştırmadan aynı gemiyi savunmamız lazım
- +1 yıl
Uzattıysam kusurabakma ama cidden yarın devam edelim cidden ben çok yoruldum normalde bu kadar uzun cevaplar vermem kafam geç çalışıyor kusurabakma
- +1 yıl
@Aristokrat123 dindarlardan chp oy veren var ama en küçük olayda chp kendini bile savunmalarına izin vermez pc cocuğunu ben dedim br6868 tavırlarından ve söylediklerinden dolayı sinirlenip yazdım @br6868 annene küfür ettiğim için özür ama tavrın savunduğun görüşler için aynısını demiyorum
@EnamKurcan0 daha demin bana İslamı anlatma diyordun simdi dediğine bak - +1 yıl
tamam işte aynı yere geldik ben biliyorum kardeşim ben tarih okudum bana anlatma dediğim o
- +1 yıl
Bırak İran’ı Suriye’yi ben komşu olduğumuz için dedim yoksa Ermeni’de almaz Yunanıda almaz ABD si de almaz ben oradaki Filistin Mısır olayından empati yaparsın diye düşündüm
- +1 yıl
@EnamKurcan0 senele aynı yere gelmem ben benim dinime zarar veren beni ülkede istemeyen kitleyle hiç biyere gelmem
- +1 yıl
Yukarıda yazdığın birseyin cevabı burada Fikrinizi insanların değerlerine hakaret ederekmi belirtiyorsunuz
Adalet varı demeyi amcama söylerim tanıdık hakim ayarlar bizde miletvekili bitmez senele ayrı uğrayacağım diyecekmi söylüyorsunuz
Her olayda ülkede adalet yok diyerekmi
orada dediğime iyi oku parası olan hersekilde o ruhsatı alır diyoruz - +1 yıl
Ya bak 1 ben öyle bir şey demedim 2 aynı yerde olduğumuzu zihinsel algılaman çok yanlış aynı gemideyiz o 2 bunu engellemesi gereken kurumun başında iktidar olduğu için sonuç olarak iktidar sensin neden engelleyemiyorsun sorusu orada biz belliki anlaşamayacaz cidden iyi geceler
- +1 yıl
@EnamKurcan0 bizde ayrismak istemiyoruz normalde hiçbir CHP'li sınıf arkadaşım yüzüme çıkıpta bir şey demez. Koyu yer değil o kadar. Ama sosyal medya sayesinde aşırı karşıtları görebiliyorum kendimce güvenli şehirler oluşturuyorum. Ve Aksaray nerenin kimin gerçekten bilmiyorum. Bildiğim konya ve Kayseri var devamlı akpde buna güvenip dislanmam diyorum. Amacım dışarıda rahat gezmek normal insan gibi kimseyi takmadan yürümek ama ülke çok kutuplaştı. Bizim ailemizde Alevi gelinler var örneğin CHP'li normal karşılıyoruz. Herkesin kendi tercihi. Ama sekuler kadınları görüyorum ben oğluma kızıma istemek tarzı konuşuyor. İlla ki vardır ama kapalı erkek anneleri kız anneleri öyle kızılcık şerbeti pembe gibi değil hepsi. Benim çevrem hep kucak açmıştır insan ayrıştırma dan muslumanda olsak konuşur hal hatır sorarız. Ama CHPli bazı kesimler direkt saldırıyor işte sorun burada ama dediğin gibi size saldiranda varmış bir şey diyemem olabilir herkes temkinli. Bizde herkese dikkat ediyoruz
- +1 yıl
@benorila evet işte sorun burada bu soruda kapalı kıza çok saldırı oldu. CHP'ye oy verdiler ama hakkını koruyacaklar mı? Bunu yapamazlarsa akp seçmen dışlanırsa yine akp kazanır. Çünkü seçmen hak özgürlük istiyor hakkının aranmasını istiyor zaten bu sebepten herkes kendi ideolojisine güvenip oy veriyor
- +1 yıl
@Aristokrat123 benim ailemde en sadan en sol partilere kadar oy veren var açığı acık kaplı ablam kız kardeşlerim kuzenlerim var bizim chp derdimiz yok onların bizimle derdi var
- +1 yıl
@EnamKurcan0 81 il 922 ilce var kurumda calısan yapıyorsa bakanın sucune
- +1 yıl
O kadar üniversite genci var işsiz iş beğenmiyorlar dediğiniz birde deprem bölgesi yani fay hattında bulunan kaç tane şehir ve ilçe var onları söyle 85 milyon nüfus var ödenek alıyorlar cidden komik oluyorsun yorum yapmayacaktım ama cidden biraz düşün sadece cevap vermek için cevap verme görüşümü beğenmediğin için bu cevapları vermene gerek yok bunların bir cevabı var zaten
- +1 yıl
Rüşvet vereni de bulamıyorsa insanları çalmaya ekonomik olarak teşvik ediyorsa birde ekonominin iyi olduğunu düşünüyorsunuz ya bunu sırf o yüzden söylüyorum bunu denetleyecek özel tarafsız kurumlarda varya hani
- +1 yıl
Emin ol bende anlarım
- +1 yıl
Birde şöyle düşün deprem oldu sadece mütahitler içeride buna yapı izni veren kurum isifa etmedi bunu denetleyen kurumun başındakiler istifa etmedi yani demekki sıkıntı o kurumun başında
- +1 yıl
2 yılda bir yapsın 3 yılda bir yapsın 7 24 neden yapsın ki millete bakıyor denetleniyor kaçak yapıdan kaçarlar 2 gün sonra gelir denetler mantığı oluşur bunları düşünemiyorlarmı
- +1 yıl
Hepsinin bir cevabı var almak isteyene karşıtlık ilkesini önemsiyorum ama soruyu çok yanlış soruyorsun 7 24 her binaya adam dikelim mantığını nasıl kurdun cidden merak ediyorum
- +1 yıl
Trafik cezaları var millet hız yapıyor mu hayır hız yapan cezasını alıyor ama kolon kesen kat çıkanın cezası yok diyorsun ben böyle anlıyorum
- +1 yıl
2 yılda bir yapılmasın mantığını acıklarmısın ve bak orada sunu unutuyorsun kurumdan gelen kişi rusvet alırsa nolacak
Kolon yapıldı içinde demir eksik nolacak kolona gelen mühendis gittikten sonra sonra genelikle demir cıkartıyorlar yıldan 22,5 yıla kadar hapis cezası vardır
Ayırca bina ruhsat alımında belediyeler bakar - +1 yıl
tamam ama yapı denetiminde çevre şehircilik bakar birde işin şöyle bi yanı var çalanda Müslüman sizin haram değil mi bunun özel şirketler aracılığıyla yapsın
- +1 yıl
Yani çözüm odaklı olacak yerde hala aynı bahaneler adam çalıyor diyip rüşvet alıyor diyip oturuyorsun ama Japonya hani çoğu ateist ve gavur ya onlar yapabiliyor neden biz yapamıyoruz buna ne cevap verecen çok merak ediyorum üslübum din düşmanlığı falan değil oraya çekme
- +1 yıl
Çelişkiye dikkat çekiyorum birde bunun cihazları var bizimde mühendis arkadaşlarımız var bunların bir makinası var ne kadar demir var görebiliyoruz
- +1 yıl
Yaw kardeşim bak bunun numuneleri var beton alınmadan önce çıkartılması zorunlu yani adam çalıyor çırpıyor diyip oturma bunu 5000km deki gavur yapıyor sen Müslümanlığın son din olduğuna ve bütün dünyaya yayılacağına inanıyorsun ya hani bu şekildemi yayacaksınız illa bu üslüba başvurdurtun ya tebrik ederim
- +1 yıl
Sonuç odaklı gitmemiz lazım adam çalıyor rüşvet alıyor diye birşeyin arkasına sallanmak zavallıktır beceriksizliktir 50.000 kişinin ölümüne sebebiyettir ne olursa olsun ister Müslüman ister deist ister gavur
- +1 yıl
Hani halk yetişemiyor ya kaç kişi çalışacak gibi terimler kullandın ya işte 81 şehir vs gibi eğer denetleyemiyorsa bunu özel şirketler şerefli onurlu insanların yönettiği şirketler ver mimarlar ve mühendisler vardır çalıp çırpmayacak ihale yapıyor ya orada vurgu yapıyorum umarım anlarsın
- +1 yıl
Yeterince açık oldu sanırım artık bunada bir cevap bul kendimi kesecem
- +1 yıl
Bahane uyduruyorum olanı söylüyorum işine gelmiyorsa bir devlet memurunun senin benim binemeceğimiz eve veya dairede nasıl otura bildiğini düsün
Bizde diyorumki rüşveti napacağız numuneyi alan kişide insan işine gelmeyince nedense dine sarılmaya başlıyorsun ayırca hatırlatırım chp belediyelerdede oluyor bu olaylar ayırca belediye bakmıyorsa ruhsatı neden belediye veriyor senin dediğin o aygıtlarıda insalar kulanıyor hatırlatırım sen diyorsun insan kulanıyor diye hatırlatırım - +1 yıl
O zaman tespit edip işine son vereceksin yokmu namuslu şerefli bir Müslüman mühendis
- +1 yıl
Yaw cidden git hangi kurumun ne iş yaptığını öğren sonra tartış benimle adam hala çalıyorlar rüşvet alıyorlara sığınıyor o zaman Müslümanlığınızı bilin ona göre yaşayın benim bildiğim Müslüman çalmaz
- +1 yıl
Çalma müslümalar dediğimiz olayda bu
- +1 yıl
Dine sallıyormuşum söylediklerime niye itiraz etmiyorsun söylediklerime neden itiraz etmiyorsun
- +1 yıl
Yapı denetim ne iş yapıyor kim yönetiyor ülkeyi chp mi yönetiyor belediye ne iş yapıyor siz onaylıyorsunuz oda ruhsat veriyor belediyenin inşaatla ne alakası var
- +1 yıl
Senin gavur dediğin yapıyor sen neden yapamıyorsun çalıyorsun
- +1 yıl
Tmmda bak bunu ne güzel biliyorsun ama Japonya’daki gavurlar neden nasıl yapıyor bunu açıklayana kadar cevap vermeyecem cidden 50.000 kişi öldü ben öldüm sen öldün vallah kara cahil olduğunu düşünmeye başladım yeter ya
- +1 yıl
Neyini tesbit edecek ülkenin gerçeği ben hangi kurmun ne is yaptığını biliyorum merak etme insat işi yapıyorduk bir ara
Bu işin Müslümanlıkla alakası kinin ne yapacağı beli olmuyor dine salıyor demedim sarılıyorsun dedim mücavir alanlar içerisinde belediye mücavir alanı dısında valik izin verir İsveç'e rusvet serbest bilmeni istedim - +1 yıl
tamam çalmaya devam edin göz yumulmasına devam edin yarın sende ölebilirsin biriler hakkınızı aradığında ise dine sallıyor deyin en güzel din bizim deyin
- +1 yıl
Uza kas kafalı
- +1 yıl
Engelledim artık ne yazsana görmeyecem taraf
- +1 yıl
@benorila benim ailemde en sadan en sol partilere kadar oy veren var açığı acık kaplı ablam kız kardeşlerim kuzenlerim var bizim chp derdimiz yok onların bizimle derdi var
Öyle. Ben hiç ayriştirmadim şunu yapamazsınız sonunuz geldi tarzı bunu hiçbir chplinin yüzüne söylemedim. Ancak burada çok ayrıştırma oldu. Karşı tarafada yapanlar olmuş ama bize daha çok yapılıyor çünkü her kesimden hedef var. Bizim kimsenin sonunu getirmek gibi derdimiz yok tehdit edildigim için karşılık veririm yaparsam - +1 yıl
@Aristokrat123 bunların ayrıştırma filan gördükleri filan yoktur her önüne gelene satsastıkları için bize iyi davranılmıyor İclerinde iyi olanları bunlar yüzünden kaybediyor ve azalıyorlar
- +1 yıl
@benorila bunlar iyi olanlar. Sen saldırma bunlarda bir şey yapmaz.
- +1 yıl
@Aristokrat123 bunlarmı iyi olanları dün akşam özür diledi benim senle derdim yok dedi sabah ss seni sikayet edeceğim diye tehdit mesajı atmıs yapmayacağın garantisini versene hadi bunlar ya da baskaları yapsada benim yakınıma dokunmadı sürece umurumda değil yaptıkları gibi bu ülkede savaş cıkar biliyorsun demi
- +1 yıl
@benorila aynı şey onlara da yapılıyor onlarda dışlanıyor. Diğerleri gibi ayrıştırıcı değiller. Dışlanan herkes haklıdır. Helalleştik.
- +1 yıl
@Aristokrat123 ben saldırmadım ben saldırsam saldırsam duymayan kalmazdı
- +1 yıl
@benorila herkes kendince haklı ben tarafsızım.
- Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılneden kötü bir şey olsun ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜlkenin zeka seviyesi
20 Yorumla
+1 yılOlmaz korkma.
01 Yorumla
Soran+1 yılAma okulda AKP'li olduğum duyulacak bir sürü insan bunu bilecek
Bi skim olmaz
00 Yorumla
+1 yılBundan sonra olur
01 Yorumla- +1 yıl
Ne olur
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer