ben uzun etek, tisort :D hava sıcaktı.. amca çok cool :D

ben uzun etek, tisort :D hava sıcaktı.. amca çok cool :D

Sempatik bi amcaymış, her seçim böyle bi gelenek icat etsek ne güzel görüntüler çıkar ortaya hem belki tüm dünya bu neşeli geleneği bizden kopyalayıp kendileri de uygular 🤣 tüm dünyada cadılar bayramının küreselleştiği gibi seçim günü kombin geleneğimiz de küreselleşse keşke 🤣
Seçimlerin vazgeçilmez bir geleneği haline geldi. İnsanları güldürmek ve stres atmak için bence güzel eğlence😀
- Yaaa hak! diye bağırarak mühürü pusulaya vuran olmuştu önceki seçimde, bu seçimde de kurt gibi "Uuuuulayan" oldu😂
😆😆cenge gidiyor sanki mübarek
Valla neye gidiyorlar onu bilmem ama gündem olup milleti güzel güldürüyorlar😄
😄öyle
Oy kullanmaya nasıl geldiklerinin önemi yok birilerine dersini verdiler ya helal olsun bu millete bu devlet kimsenin babasının malı olmadığını bir kez daha millet olarak gösterdik.
Cevap
62Cevap
Ben oy kullanmaya gitmedim..
Adam açıkça hükümete restini çekmiş gadası
Aşırı cool dum ya sadece elimin fotoğrafını çektimm…Hanımefendi dedii normalde yasak.. ama isterseniz arkadaş sizi karşıdan çeksin dedi… çok mersi
dedimm gerek yok.. Chp izmirden defolup gitsin yeter😂😂
Gömlek kot falan oy kullanıyorsun siyah kafes mini elbise giyecek halimiz yok 😂 kardeşim gri eşofmanla gitti ona sinir oldum ama bak 😂😂 gri eşofmanla oy mu kullanılır 😂
Beyaz crop giymiştim, altına dar kot pantolonum, üstüne uzun kot ceket, ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabı, saçlarımı da at kuyruğu bağlamıştım.
Siyah eşofman, siyah spor ayakkabısı, çizgili siyah beyaz tşört, kot ceket, beyaz çanta.
Adana'da sıradan bir gün işte ne bekliyorsunuz 🤣
Adanayami geldin
amca genelde büyük saat oralarda takılır. aslında tanınan birisi adanada ismini unuttum. mesleğini yapıyor. oyuncu. ya da performans sanatçısı ne derseniz artık:)
Bej fitilli tayt, beyaz crop, üzerine uzun oversize uğruna şiirler yazacağım bej bi ceket ve beyaz spor ayakkabı
Üffff
☺️👍 yaratıcı insanlarız.. Kot geçirdim üstüne de penye.
Valla ev haliyle gittim siyah esortman takımımla, nike siyah kırmızı spor ayakkabımlarımla , altımda arabamla
En son 600 bin civarı geçersiz oy vardı, 600 bin oy soytarıyı kral eder, oyumuzu düzgün kullanalımda başındaki taç veya giydiği önemli değil.
Mavi kot tulum, beyaz tişört, mavi eyeliner kombini yaptım. Yolda papatya bulunca tulumun ön cebine üç dört papatya sıkıştırdım baya tatlıydım.
Ben iki defa gittim ilkinde kayinvaldemleri gotrdum etek kazak eşarp.
2. De oy atmaya gittik esimle elbise hırka esarp
Sandık kurulu başkanıydım çok tipik insanlar geldi ama böylesi gelmedi.
Bıraksalar oy bile kullanmazdım ne kostümü millet kafayı yemiş
Lacivert kot pantolon üstüne mavi beyaz çizgili bir gömlek
aaa 1078 de mi oy kullandınız 🤣
Normaldi kıyafetim mavinin sweati mavinin pantolonu vansın ayakkabılarıyla gittim.😂
Kız kombinin sırası mı şimdi bir yere de süslenmeden gidin 😃
Buz mavisi likralı şort ve siyah body giydim gittim 😁
Dayı biz yıkmaya çalışıyoruz senin sakalını yolarım !!!
Yapay zekayla hazırlanmış gibi duruyor.. Ben şort bluz giydim
Spiderman kostümü
Vede
Serdar Ortaç- Poşet
şarkısını çalardım
bunlar reklam çalışması yarın takipçileri zirveye ulaşır
Abim çok güzel mesaj vermiş, ben kralım ama siz kraldan çok kralcısınız demiş.
You shall not pass demiş mi acaba oyunu atarken de :D
Resim yapay zekaya yaptırılmış gibi duruyor:)
Çok tatlı ya ben sabahın sekizinde gitmiş olduğum için mont giymiştim
Bu şehrin insanı kadar gereksiz bir şey yok dünya da
Ben bunu bir yerden çıkarcam ama nerden bu nerenin kralıydı ya
Valla yataktan or kalktım zaten pijamlarla oldugu gıbı gittim
Eşofman t-shirt ile gittim oradan da spora gittim.
Oy kullanmaya gitmedim de dedem ne yapmış kendine ajs
İnsanlar değişik ya , bazen Adanalı olduğuma pişman oluyorum
Dede çok cool. Allah kısmet iderse, O yaşa gelince bende bu kafayı yaşamak istiyorum.
Bana kapıda GBT yaptılar öyle bir eşgal gittim mdkjd
Ben oy kullanmaya gitmedim Yerel secim benim icin xok onemli bisey degildi
Bu amca sürekli yanımdan geçiyor herif her gün böyle geziyor
Eşofman, crop giydim.
Allah akıl fikir versin bunlara 20 yılda ülkenin geldiği hal içler acısı ve trajikomik
Kral amcam bize Max vin vermiyor gidiyor oy kullanıyor
Tayt ve sweat ile gittim.
Oy kullanmadim.
Daha çok Hz İsa'ya benzemiş
Akıl hastası kostümüyle gittim 😂
Karnaval mı bu? İnsanlar iyice delirdi
Normal tişört, kot ceket, bol pantolon kombini😃
Keşke ben de böyle giyinseydim çok pişmanım
Eşofmanla gittim ben 😄
Şarlatanlık la bunlar. Bana çok itici geliyor
Seviyorum böyle insanları renkli kişilikler :))
Ben tunik ve tayt giydim
Oy kullanmadım ben
He-man olarak gittim Gölgelerin gücü adına
kullanmadim oy gitseydim de pijama ile giderdim
Gri giyme
Ben elbisemi giydim ve rujumu sürdüm ✨
Türkiye sıradan bir gün
Oy kullanmayı sevmiyorum
Kapşonlu eşofman giydim gittim
Bu hep böyle giyinip geziyor ya
Bu gözler bunu da gördü 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?