Adana'da bir vatandaş, kral kostümüyle oy kullanmış. Siz oy kullanırken ne giydiniz?

ben uzun etek, tisort :D hava sıcaktı.. amca çok cool :D

Adanada bir vatandaş, kral kostümüyle oy kullanmış. Siz oy kullanırken ne giydiniz?
Adana'da bir vatandaş, kral kostümüyle oy kullanmış. Siz oy kullanırken ne giydiniz?
Cevapla