Oy kullanırken yuvarlağı taşırdım geçerli olur mu?

Oy kullanırken o yuvarlağın yarısından itibaren yeni bi yuvarlak çizdim yarısı taştı yani oyum geçersiz mi sayılıyor
Oy kullanırken yuvarlağı taşırdım geçerli olur mu?
Cevapla