Chp'yi tam yıkmak lazım gittim akp'ye oyu bastım sizce?

kk gitsin dedik yerine beterini getirdiler iç kadroyu da değiştirmediler aynı kafada devam ediyorlar

imamoğlu olayında da otobüslerden şikayetçiydim zaten bahane oldu

bu parti tamamen yıkılması lazım istanbuluda kaybetsinler ki chp topyekün değişsin tamamen hemde

Chp'yi tam yıkmak lazım gittim akp'ye oyu bastım sizce?
Cevapla