Neredeyse 1 yıldır bu konu konuşuluyor. Bide seçimden sonra şöyle olacak, seçimden sonra daha kötü olacak seçimden sonra ekonomi bozulacak,

seçimden sonra …… diye diye kafamızı ütülediler , nihayet geldi çattı seçimden sonra ✔️🥳
Neredeyse 1 yıldır bu konu konuşuluyor. Bide seçimden sonra şöyle olacak, seçimden sonra daha kötü olacak seçimden sonra ekonomi bozulacak,

seçimden sonra …… diye diye kafamızı ütülediler , nihayet geldi çattı seçimden sonra ✔️🥳
Seçimleri bu kadar abartan başka ülke yok, malasef Türkiyede insanlar verdikleri oya çok anlam yüklüyorlar oysa her şey önceden planlanmış, emin ol ki koskoca ülkenin nimetini kimin yemesine sen karar veremezsin, erdoğan da imamoğlu da perde arkasında malı bölüyorlar, sen de aç aç ego tatmin ediyorsun🤣🤣🤣🤣
Yarın oyumuzu kullanacağız istemeyerek de olsa aday olarak dusunmedigim, tanımadığım kişilere oy atacağım.
Gösterilen belediye başkanı ilçe ve il bazında hatta belediye meclis üyeleri parti başkanı tarafından seçiliyor. Delegelerin istedigi veya anket yapılarak seçilen kişi olmuyor. Çok yönlü çalışma gerekiyor o nedenle istemeyerek de olsa oyumuzu kullanacagiz
Aman boş ver, ver gitsin , benim oy kullanmaya inancım kalmadı, geçen sefer kesin alırız dedim resmen fark attılar. Köylerdeki sandıklar falan tamamen kontrolsüz, her yere ulaşmak mümkün değil. Benim için yarın kurtuluş bu gürültü kirliliğinden ve tv deki programlardan , teşekkür ederim yorumunuz için
Rica ederim haklısınız
En iyi görüş seçiminiz için teşekkürler
Valla bıktık
Cevap
9Cevap
Benim hiç de umurumda değil.. zaten etkileşiyor ama yine de şu seçim sorularından kurtulacağımız için iyi oldu
Bu kadar kalitesiz insanın olduğu ülkede seçim de umrumda değil. Seçim reklamları ve şarkıları biter diye seviniyorum.
Belediye seçimi değil mi bu Türk değilim de öğrenmek için soruyorum
şaka değil yarın seçim olduğunu senden öğreniyorum hiçbirine veresim yok
Bizim icin siradan bir gün. Siyaset durulacak biraz o kadar
Evet hükumetin tek yanlı kafa ütüleme yalan dolanlari gözlere baka baka çevirip çevirip göstermesi bıktırdı milleti
Nihayet bitmiş olduğuna seviniyorum amağa yarından sonra zamistan oluruz gibime geliyor.
Dolar ve diğer ürünlerin fiyatı fırlayacak, hazırlıklı olalım.
4 sene boyunca seçim yok bu da demektir ki maaşlara zam yok. Şimdiden sonra kırbaç.
En azından tantanası bitmiş olur.
Hepside hırsız. Oy kullanmayacam
Hiç umudum yok bu seçimden.
Açıkçası bu kadar kolay kurtulacağımızı sanmıyorum
ikinci kez bile seçim olabilir
Umarım..
@mizo09 katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?