artık sosyal medyada yazarken bile hiç chp'ye oy vermemiş gibi davranmaya başladığımı fark ettim,
kitlesi ve iç yönetimi yozlaşmış durumda düzeltilecek gibi değil
ve dini değerlerime çok saldıranına rastladım eğer akpli troller chpli rolü yapmıyorsa tabi ama 1 değil 2 değil her chpli diyenin altından dinime karşı nefreti olan tipler türemiş
hiç bir saygısı yok onların inançlarına saygı duyduğum halde kimisi ya şeytana tapıyor ya taşa tapıyor (ateism evrenin onu oluşturduğuna inanan tayfa) ya deism kafasında (tanrı yaratmış sonra salmış naparsanız yapın demiş tayfası) ,
sıktı yemin ediyorum artık bu saçmalıklar herkesin inancı kendisine diyorum aptal aptal sebeplerle karşıma çıkıyorlar ben doğru tarafta değilim arkadaş yeterince sabrettim patladım
hem partininde kaybetmeye ihtiyacı var hala akıllanmadılar kk gitsin dedik yerine beterini getirdi man kafalar bide kk'yı biz son seçimde gitsin dedik onuda yanlış anladı artık kimin emrindelerse
tarafımıda belli edeyim direk murat kuruma yok olsun ya muhalefette ümit mümit kalmasın bi baştan değişim gelene kadar kitlelerine de yansısın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer