Müslümanım sanırım chpli olamayacağım artık sizce?

artık sosyal medyada yazarken bile hiç chp'ye oy vermemiş gibi davranmaya başladığımı fark ettim,

kitlesi ve iç yönetimi yozlaşmış durumda düzeltilecek gibi değil

ve dini değerlerime çok saldıranına rastladım eğer akpli troller chpli rolü yapmıyorsa tabi ama 1 değil 2 değil her chpli diyenin altından dinime karşı nefreti olan tipler türemiş

hiç bir saygısı yok onların inançlarına saygı duyduğum halde kimisi ya şeytana tapıyor ya taşa tapıyor (ateism evrenin onu oluşturduğuna inanan tayfa) ya deism kafasında (tanrı yaratmış sonra salmış naparsanız yapın demiş tayfası) ,

sıktı yemin ediyorum artık bu saçmalıklar herkesin inancı kendisine diyorum aptal aptal sebeplerle karşıma çıkıyorlar ben doğru tarafta değilim arkadaş yeterince sabrettim patladım

hem partininde kaybetmeye ihtiyacı var hala akıllanmadılar kk gitsin dedik yerine beterini getirdi man kafalar bide kk'yı biz son seçimde gitsin dedik onuda yanlış anladı artık kimin emrindelerse

tarafımıda belli edeyim direk murat kuruma yok olsun ya muhalefette ümit mümit kalmasın bi baştan değişim gelene kadar kitlelerine de yansısın

Müslümanım sanırım chpli olamayacağım artık sizce?
Cevapla