Demirtaşa selam ondan sonra niye iktidar olamıyoruz?

Bu muhalefet çok değişik değil mi yaşlı kadın bile Dem parti adayına terörist tepsini veriyor insanlar mı CHP'yi sevemedi bir türlü İstanbul büyük şehirler dışında dışında bir başarıları olmadı üst üste kaybediyorlar boşa kürek çekip halka yaranmaya çalışıyorlar gibi bu çabalar beyhude çünkü halk bilinenden vazgeçmiyor kazanan her defasında belli siz ne dersiniz?

Demirtaşa selam ondan sonra niye iktidar olamıyoruz?
Cevapla