Mehmet Şimşek ''2024 yılın için benden bir şey beklemeyin çünkü kasada para yok'' açıklamasını yaptı ne düşünüyorsunuz?

Ayrıca başka bir açıklamasında enflasyonun 3 temmuzdan itibaren düşmeye başlayacağını söyledi sizce ikinci bir Nureddin Nebati vakası mı yaşıyoruz?

Mehmet Şimşek ''2024 yılın için benden bir şey beklemeyin çünkü kasada para yok'' açıklamasını yaptı ne düşünüyorsunuz?
Cevapla