Çoğu şeriat ile yönetilen ülkeler ama sorsak tabi ki kesinlikle gerçek şeriat bu değil diyecek kesim o kadar fazla ki sanki bu ülkeye şeriat gelse çok farklı bir şey gelecek gibi lanse etmeleri yok mu
Araştırmayı heralde afrika kabileleri yapmış, afedersiniz ama ilk en başta Türkiye olması lazım sokakta geçen adamın yürüyüşünü beğenmedi diye adam öldürenler var hiçbir şekilde can güvenliğimiz yok
Bak ilk defa bir konuda ülkece bir listede adimizin bile gecmedigine sevindim.. O ne öyle her yapilan ankette birincilik hep bizde oluyor.. birazda bunlar düşünsünler artik 😂😂😂
O ülkeler'deki çoğu kişi Türkiye'ye geldi. Patlamaya hazır bir bomba var. Sürekli işid mensubu teröristler yakalanıyor ama bir bahaneyle serbest kalıyorlar. Bu işin sonu kötü.
Döndüğüm. donem3cin ardından 30 saniye sonra bomba patladığında gördüm vurulan insanlarla da ugrastim diz boyu karda aracı tekerlek izinden çıkarmayın. diye dağ yollarinda da gezdim fakirlik sefalet kadına değer olmayan bir ülke adam. onde kadinnarkada sanki essek çekiyor pislik icineler kasap yok ouuz yolda keser satarlar 3 5 yaşında çocuklar şu için araba peşinde koşar madenlerde Afganlı 3 dolara çalışır mayın isaretlmeye kelle koltukta 3 dolara çalışırlar