o adamın oğlunu polisler meksikada yakalayınca polislerle çeteler savaşmış en sonunda polisler adamı çeteye vermek zorunda kalmış o kadar acımasız ve devletden bile güçlü çeteler
haklısın ama meksika polisinin de çetelerle çalıştığı bir gerçek kordinisazyon eksik yoksa haklısın dünya da hiç bir çete devleti yenemez 2 saat e biter hatta terör örgütü dahil olsa 2 saat de tarihe gömerler mesala Deaş olsun Pkk olsun istese bir devlet bir terör örgütünü sonsuza dek tarihe gömer dağ başında üç bin beş bin serseri bir ordu ile bir saat çatışamaz ama işte bitmesini istemiyorlar
Belli başlı anlaşmalar var. Belki sana komik gelir ama. Akp hükümeti bazı anlaşmalara uymadı direk daldı. O yüzden şu an durgunlar Yoksa demirtaş içeri girecekte bunlar susucak Şu an iyi gidiyoruz. Bitmezler ama azalırlar zamanla. Kök için de Önce Amerikadan başlamak lazım demi kardeşim 😉
bak çok haklı konuştun uyandım dedin ki bana devletler için çeteler terör örgütleri 2 saatlik dedin haklısın devletin ordusunda hava deniz kara kuvvetleri var devasa uçaklar gemiler yahu çıkıp dağ başında şehirdeki birkaç yüz serseri ne yapabilir düşün elinde silah mühimmat var tepedesin devletle kaç gün çatışabilirsin hatta kaç dakika, dışardan ve içerden destek olmadan bak orta doğuda olsun dünyanın neresinde olursa olsun terör örgütleri devletlerden destek almadan ayakta kalamazdı, bugün bile hala daha Nato Terörle mücadele ediyor sanıyor kendini halbuki Terörizme destek veren ülkeler Natonun içinde bizzat DEAŞA destek Veren ABD bile Suriye de Alay eder gibi DEAŞ la mücadele ediyoruz deyip insanlarla başşak geçiyorlar :) Halbuki Terörün ve çetelerin ana kaynağı ise Paradır Finansdır onlardan biri de Bitcoin ve Kripto paralardır ve bugün Terörizmle ve Çetelerle mücadele ettik diyen devletler Çetelerin finansmanına yasallık tanıyor, Irak da Suriye de olan Nato devletleri Terörü daha çok güçlendirdi, Çetelere finansman da yardımcı olan Avrupa ve ABD uyuşturucu kullanımını daha çok yaygınlaştırdılar
Amerika daha dün boktu bugün koktu. Ömrü fazla yok onun. Eski devletler gibi uzun saltanat süremezler. Öyle bir kabiliyetleri yok. Petrol de bitsin o zaman görücem popolarını ben
ABD bile Tırt enin de sonunda belalarını bulacaklar, Dün bir film izledim Sinper Dunar 2017 ABD yapımı bir film keskin 2 nişancı ABD askerinin hikayesi Irak konusu çekilmiş 2017 Amerikan savaş gerilim filmidir. Film, Iraklı bir keskin nişancı tarafından tuzağa düşürülen iki Amerikan askerini konu alıyor Iraklı bir Öğretmen ABD kamplarında eğitiliyor ve iyi bir keskin nişancı oluyor ordunun tüm düzenini iyi biliyor sonra firar edip züppe 2 iyi nişancı ABD askerini deviriyor sonra yardıma gelen helikopteri düşürüyor ayrıca 30 askeri de öldürüyor tek başına Adam diyorki o Siper aldığın duvar önceleri bir Irak da ilkokuldu ölen çocuklar sizin yüzünüzden öldü ABD askeri diyorki biz petrollerle size destek verdik ekonomiz için çalıştık o da diyor ki palavracı buraya petrol için geldiniz kuzeyde terör örgütleri ile bize saldırdınız çocukları öldürdünüz camileri bombaladınız siz katilsiniz dedi
O sondaki konuşmayı Her yerde duyamazsın normalde böyle diyalogları. Çektirmezler öyle sahne iyi çocuklar 😂 Dracula filminde de Osmanlı sahnesinde ne çok güldüydüm
aslında filmin yazarı savaş karşıtı biri amerikayı eleştiren biri amerikanın orda ne amaçla olduğunu söylemiş ıraklı adamın gözü kara topunu gelsin diyor iki züppe amerikan askeri çocuk gibi ağladı :)
elbet de kötü yorumlar olacak işlerine gelmiyor, ıraklı öğretmen diyorki siz öyle bir kancıksınız ki diyor karılarınız seksi sütyen giyerek savaşıyor diyor, :) kahraman amerikanın katil amerika olduğunu söylüyor ya aslında Irak savaşı kaybetmezdi kuzeyden terör örgütleri destek verdi ABD ye bugünün DEAŞı o günün ABD askerlerinin destekçileri
En İyi Cevaplar